וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג נגד הכיוון והתנגש במשאית: בן 19 נהרג בכביש החוף ליד נתניה

28.5.2018 / 8:58

לטענת המשטרה הצעיר הבחין בניידת והחל להימלט, אז התנגש עם רכבו במשאית. מותו נקבע במקום ושני נוסעי המשאית פונו במצב קל. כביש החוף נסגר לתנועה לכיוון דרום במחלף חבצלת

צילום: דוברות מד"א, עריכה: יאיר דניאל

נהג רכב פרטי כבן 19 נהרג הבוקר (שני) לאחר שהתנגש במשאית סמוך למחלף חבצלת בכביש החוף לכיוון דרום. זאת, לטענת המשטרה, לאחר שהבחין בניידת והחל להימלט בנסיעה בכיוון הנגדי.

מחקירה ראשונית עולה כי התאונה התרחשה לאחר שניידת סיור של של משטרת נתניה הבחינה ברובילר נוסע באופן חשוד, זגזג על הכביש, עלה כמה פעמים על המדרכה ואף פגע בכלי רכב חונה. השוטרים נסעו אחר הרכב וקראו לו כמה פעמים לעצור כדי לברר את נסיבות הנהיגה החשודה. הם הדליקו אורות כחולים על גג הניידת אך לא הפעילו סירנה או ניהלו מרדף.

בשלב זה, השוטרים החלו לנסוע אחרי הרכב. הנהג הגיע למחלף ביתן אהרון ומיד ירד אל הכביש, לנתיב הנגדי. הוא הספיק לנסוע כמה מאות מטרים עד שהתנגש במשאית. בתאונה היו מעורבים שלושה כלי רכב נוספים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חשיפה: צה"ל איתר רחפן נפץ שחדר מרצועת עזה ונפל בשטח ישראל
הנזקים מעפיפוני הנפץ מחמירים: "נשרף הלב לראות שדה עולה באש"
תיעוד: כוחות מג"ב יורים בחשודה שהתקרבה אל לוחמים בי-ם

זירת תאונה בכביש החוף סמוך למחלף ינאי שבה נהרג צעיר בן 20, 28 במאי 2018. דוברות מד"א, מד"א
כביש החוף נחסם לתנועה לכיוון דרום. זירת התאונה/מד"א, דוברות מד"א

הנהג תושב אזור השרון בן 19, אינו מוכר למשטרה, וטרם התברר מדוע נסע באופן מסוכן והחליטי להימלט מניידת המשטרה. "כבר בשלבים הראשונים של האירוע הבינו השוטרים שהנהג מסכן חיים, גם שלו וגם של העוברים ולכן ניסו לעצור אותו מבלי לסכן אותו. זו הסיבה שלא התנהל מרדף אחריו אלא רק ביקשו ממנו לעצור", אמר גורם במרחב השרון.

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה קבע את מותו של הצעיר ופינה את שני נוסעי המשאית שנפצעו באורח קל לבית החולים הלל יפה בחדרה. בעקבות התאונה נחסם לתנועה כביש 2 לכיוון דרום במחלף ינאי. המשטרה קראה לציבור הנהגים לנסוע בדרכים חלופיות.

לדברי ראובן איבגי, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירת התאונה יחד עם הפרמדיק אייל דרורי, רכבו של הצעיר היה צמוד למעקה הבטיחות ומעוך. "על הכביש ראינו בסמוך משאית עם מעיכה בחזית, ובנוסף כחמישה כלי רכב פגועים", סיפרו השניים.

"ברכב הפרטי שנמעך נלכד צעיר כבן 19. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב-מערכתית", הוסיפו. "לאחר שחילצנו אותו מהרכב בסיוע צוותי הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. שני גברים, נהגי משאית שנחבלו קיבלו טיפול רפואי ופונו לבית החולים כשמצבם קל".

בתאונת דרכים נוספת שאירעה הבוקר התהפכה משאית בצומת בית דגן בכביש 44 לכיוון מערב. שוטרי אגף התנועה שהגיעו לזירת התאונה מכוונים את הנהגים במקום.

הלילה נפצע צעיר בן 29 באורח בינוני כשהחליק עם אופנועו סמוך למחלף רוקח בנתיבי איילון בתל אביב. צוות מד"א שהגיע למקון העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב עם חבלות בגפיים.

(עדכון ראשון: 6:22)

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
זירת תאונה בכביש החוף סמוך למחלף ינאי שבה נהרג צעיר בן 20, 28 במאי 2018. דוברות מד"א, מד"א
מותו של הצעיר נקבע במקום. זירת התאונה, הבוקר/מד"א, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully