וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כוחות מג"ב יורים בחשודה שהתקרבה אל הלוחמים בירושלים

הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד במסגרתו ביצעו ירי ממוקד לרגליה של אישה חשודה שהתקרבה אליהם בשכונת פסגת זאב בעיר. בבדיקה שנערכה לאחר מכן נמצאה כי האישה לא נשאה נשק והיא פונתה לבית החולים. תנועת הרכבת הקלה באזור הופסקה

עריכה: שניר דבוש

לוחמי משמר הגבול ביצעו ירי הערב (ראשון) לעבר אישה בשכונת פסגת זאב בירושלים, זאת במסגרת נוהל מעצר חשוד. מבדיקה ראשונית עולה כי הלוחמים ירו לעבר האישה, שבאה מכיוון בית חנינא לכיוון רחוב יקותיאל אדם בשכונה, לאחר שלא נענתה לקריאותיהם.

האישה שהייתה לבושה בבגדים שחורים ונפוחים, כולל פניה, עוררה את חשדם של שוטרים ואזרחים שהיו באזור. היא המשיכה לצעוד על גבי פסי הרכבת הקלה בעיר, בזמן שהשוטרים קראו לה לעצור כמה פעמים. לאחר שלא נענתה לקריאותיהם לעצור הם פתחו בנוהל המעצר שכלל ירי באוויר.

עוד בוואלה! NEWS:
הנזקים מעפיפוני הנפץ מחמירים: "נשרף הלב לראות שדה עולה באש"
ח"כ סמוטריץ' נגד השוטרים: "אפסים"; השר ארדן: "תתנצל"
תיעוד חדש: מעצר החשודים דקות לפני העימות האלים ברהט

תיעוד ירי בי-ם ראשוני. אתר רשמי
מתוך תיעוד האירוע בשכונת פסגת זאב שבירושלים, הלילה/אתר רשמי

מאחר שהחשודה התעלמה מקריאותיהם, התחזק חשדם של הלוחמים כי היא נושאת על גופה מטען חבלה. בשלב זה ביצע אחד השוטרים ירי ממוקד לרגליה על מנת לנטרלה. בבדיקת חבלן משטרה עלה כי החשודה לא נושאת על גופה נשק.

החשודה פונתה עם חבלות ברגלים לבית החולים. הרקע לאירוע טרם התברר ומהמשטרה נמסר כי בשלב זה נבדקים כלל כיווני החקירה האפשריים.

בעקבות האירוע חלו שיבושים בפעילות הרכבת הקלה. מחברת סיטיפס נמסר כי הרכבת פועלת כעת בין התחנות הר הרצל וגבעת המיבתר בלבד. עוד נמסר כי בשלב זה אין שירות בין גבעת המיבתר לחיל האוויר.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully