וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סמוטריץ' נגד השוטרים: "אפסים"; השר ארדן: "ביטוי מבייש"

27.5.2018 / 10:40

סמוטריץ הגיב בטוויטר לטענה של פעיל ימין על כך שהמשטרה מבצעת אכיפה "בריונית ומפלה" בעבירות תנועה בתוך היישוב יצהר, על רקע האירועים האלימים ברהט. מאוחר יותר, בעקבות פניית ראש מפלגתו נפתלי בנט, הח"כ חזר בו מהתבטאויותיו. "העיקר שיעסקו בעניין עצמו", אמר

עריכה: שניר דבוש

ח"כ בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי) תקף בחריפות אמש (ראשון) בטוויטר את שוטרי משטרת ישראל, זאת על רקע האירועים ברהט, ובתגובה לטענה של פעיל ימין על כך שהמשטרה מבצעת אכיפה "בריונית ומפלה" בעבירות תנועה בתוך היישוב יצהר. דבריו של סמוטריץ' חוללו סערה, שבעקבותיה קרא לו ראש מפלגתו, שר החינוך נפתלי בנט
להתנצל על האמירות.

"מתפלל ליום שלמשטרת ישראל יהיה אומץ לאכוף כך את החוק והריבונות בישובים הבדואים והערבים בנגב ובגליל. חזקים על מתנחלים. אפסים", צייץ סמוטריץ' אתמול.

בתגובה לדבריו, המשטרה צייצה מתוך החשבון הרשמי שלה כי ‏"‎צר לנו על התבטאויות מעין אלה של נבחרי ציבור מול שוטרי משטרת ישראל - משרתי ציבור המסכנים חייהם יום יום בשמירה על בטחון הציבור, ומשלמים בגופם ואף בחייהם לא פעם, מתוך שליחות עמוקה. משטרת ישראל, הנוגעת בעצבים החשופים של החברה, תמשיך בשליחותה בענייניות, מקצועיות ושוויוניות".

בצלאל סמוטריץ', הבית היהודי, במסיבת עיתונאים בנושא חוק הביטוח הסיעודי ממלכתי- צו השעה, 12 בנובמבר 2017. ניב אהרונסון
"משטרה של אפסים". בצלאל סמוטריץ'/ניב אהרונסון

גם השר לביטחון הפנים גלעד ארדן (ליכוד) צייץ נגד סמוטריץ. "דווקא לאחר ששוטרי משטרת ישראל מותקפים ברהט בוחר ח"כ סמוטריץ' לקלל אותם ולהציג תמונה מעוותת של משטרת ישראל", כתב. "הביטוי שלך מבייש בצלאל ואני מצפה ממך להתנצל בפני שוטרי משטרת ישראל ומג"ב שמגינים גם עליך בגופם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הציוץ שעורר סערה:

אלא שסמוטריץ' לא נשאר חייב. הוא השיב לתגובת המשטרה ומתח ביקורת על התנהלותה. "צר לי על ההתנהלות השערורייתית של המשטרה בחודשים האחרונים ביצהר", תקף. "אעלה כאן כמה סיפורים ואשמח לתגובה עניינית. צר לי גם על התגובה הדמגוגית (אך אופיינית) של דוברת המשטרה שמכפה על אין ספור מחדלים. מישהו אמר שהמשטרה לא עושה גם דברים טובים? אבל היא עושה גם דברים רעים ואותם צריך למגר".

גלעד ארדן בכנס ליכוד, אווניו, קריית שדה התעופה, 31 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
"מצפה להתנצלות בפני השוטרים". השר לביטחון פנים גלעד ארדן/ראובן קסטרו

בעקבות רצף הציוצים, פנה היום יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט לסמוטריץ' וביקש ממנו לחזור בו מאמירתו. סמוטריץ' קיבל את בקשתו ואמר בשיחה לוואלה! NEWS כי הוא חוזר בו מהאמירה עצמה. "העיקר שיעסקו בעניין עצמו", הסביר.

עם זאת, סמוטריץ' ציין כי "בלי האמירה הזו אף אחד לא היה מדבר על ההתעללות בתושבי יצהר". ביממה האחרונה הוא אף הבהיר כי לא התכוון לכל השוטרים במשטרת ישראל אלא לאלה שמפעילים אכיפה מיותרת בישוב יצהר.


(עדכון ראשון: 22:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully