וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורא עיתון ומתהלך בחלוק: תמונות ראשונות של אבו מאזן מביה"ח

21.5.2018 / 0:08

יו"ר הרשות הפלסטינית אושפז ברמאללה בפעם השלישית בתוך שבוע, ושמועות נפוצו על מצבו הבריאותי. ברשות פרסמו תיעוד של אבו מאזן לאחר שגורם פלסטיני בכיר אמר לוואלה! NEWS כי " מצבו השתפר באופן ניכר"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

הרשות הפלסטינית פרסמה הלילה (שלישי) תמונות ראשונות מבית החולים שבו מאושפז יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בבית החולים. בתמונות נראה יו"ר הרשות כשהוא מתהלך במסדרון בית החולים וקורא עיתון.

אבו מאזן פונה שלשום לבית החולים ברמאללה וגורם רפואי פלסטיני ציין כי הוא סובל מחום גבוה, ולכן יישאר באשפוז במחלקה הקרדיולוגית לפחות ביממה הקרובה. מגורמים רשמיים נמסר כי אבו מאזן סובל כעת מדלקת ריאות וכי מצבו משתפר. מנהל בית החולים, ד"ר סעיד סראחנה, אמר כי מצבו של יו"ר הרשות טוב. "הוא עבר בדיקות רפואיות בהמשך לבדיקות שערך קודם לכן", מסר.

"מצבו של אבו מאזן טוב, והשתפר באופן ניכר בשעות האחרונות", כך אמר אתמול גורם פלסטיני בכיר בשיחה עם וואלה! NEWS. לפי הגורם, אבו מאזן סבל מזיהום באוזנו לאחר הניתוח, וסבל מחום גבוה והוא מקבל אנטיביוטיקה בעירוי. יו"ר הרשות הפלסטינית מתקשר עם הסובבים, ונמצא בהכרה מלאה. "אנו מקווים שתוך יומיים הוא ישוחרר", אמר הגורם.

עוד בוואלה! NEWS:
מישראל עד צפון קוריאה: מייק פומפאו הוא שר החוץ שטראמפ חיכה לו
הנקמה של זגורי: "האחים לפשע" מבאר שבע הסתכסכו - והדרום בער
ח"כ גליק הזמין סרבן גט - חברות כנסת יצאו במחאה מהמליאה

אבו מאזן בבית החולים ברמאאלה בפעם השלישית. מערכת וואלה! NEWS
אבו מאזן בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS

זוהי הפעם השלישית השבוע שבה אבו מאזן פונה לקבלת טיפול רפואי, זאת בהמשך לכמה אשפוזים וטיפולים רפואיים שעבר בחודשים האחרונים. ביום שלישי הוא עבר ניתוח באוזנו התיכונה בבית החולים ברמאללה. שלשום הוא שב לבית החולים על מנת לעבור בדיקות רפואיות בעקבות הניתוח. בדיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "ואפא" נמסר כי תוצאות הבדיקה היו מוצלחות וכי בסיומה שוחרר מבית החולים.

בשיחה שקיים עם וואלה! NEWS אחרי הניתוח האחרון אמר יו"ר הרשות הפלסטינית כי מצבו הבריאותי טוב. בנוסף לכך, הוא שב והדגיש את מחויבותו לתהליך השלום, לפתרון שתי המדינות ול"הסכם שיביא להקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל".

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) ביקר אמש את אבו מאזן ברמאללה ומסר כי "התהלכתי איתו בפרוזדור 6 פעמים ושוחחנו על נושאים מדיניים שונים. מעריך שישהה בבית החולים עוד כמה ימים".

עוד באותו נושא

גורם פלסטיני בכיר לוואלה! NEWS: מצבו של אבו מאזן השתפר

לכתבה המלאה
אבו מאזן בבית החולים ברמאאלה בפעם השלישית. מערכת וואלה! NEWS
אבו מאזן בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully