וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה של יניב זגורי: "האחים לפשע" מב"ש הסתכסכו - והדרום בער

21.5.2018 / 19:14

ראש ארגון הפשע יניב זגורי נעצר בחשד לרצח גרושתו של טל קורקוס, שהיה שותפו ולאחר מכן העיד נגדו ושלח אותו למאסר. מעצרו מאיים לעורר שוב את הרוחות בבירת הנגב. "מישהו פתח את הפה, לא היו עוצרים אותם שוב אם אין להם עד מדינה"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

מטען חבלה רב עוצמה התפוצץ לפני כשנה ברכבו של טל קורקוס באשקלון בשעת לילה מאוחרת. קורקוס, שנהרג בפיצוץ, היה בעבר יד ימינו של יניב זגורי, ראש ארגון פשע מוכר בבאר שבע. היום (שני) נעצר זגורי בחשד לרצח גרושתו של קורקוס, דבורה הירש. על פי החשד, זגורי רצח את הירש לעיני ילדיה לאחר שביקש לנקום ב"איש המבצעים" שלו לשעבר שהחליט לפני כעשור להעיד נגדו ושלח את "בעל הבית" של באר שבע לשבע שנות מאסר.

קורקוס וזגורי הכירו לפני כ-15 שנה, קורקוס הכה את אחיו הצעיר של זגורי, שהזמין את קורקוס לפגישת ברור ובמקום לנקום , החליט לצרף אותו לשורות הארגון. לפני כעשור חל המפנה. קורקוס נעצר על ידי המשטרה בגין אחזקת נשק, ואז הכל החל לצאת, הוא שטח בפני החוקרים את ההוראות שקיבל מזגורי על פגיעה באנשים, הצתות ואף פגיעה בעיתונאים.

קורקוס התלבט אם להפוך לעד מדינה נגד חברו לשעבר, אשתו באותם הימים, דבורה הירש עודדה אותו לחתום על המסמך שיגרום לרציחתה ולרציחתו.

עוד בוואלה! NEWS:
נסיגה מסוריה והפסקת תמיכה בארגוני טרור: דרישות ארה"ב מאיראן
ממצעד החיים עד הכותל: כך התחברו מקורבי בן לאדן למוקדי כוח בישראל
גורם פלסטיני בכיר לוואלה! NEWS: מצבו של אבו מאזן השתפר

העבריין טל קורקוס. חדשות 10, צילום מסך
היה "איש המבצעים" של ארגון זגורי. קורקוס/צילום מסך, חדשות 10
אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס. -, מערכת וואלה! NEWS
אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס/מערכת וואלה! NEWS, -

זגורי לא שכח ולא סלח. אחרי שהשתחרר מהכלא, נרצחה הירש, גרושתו של קורקוס לעיני ילדיה בטווח אפס. לאחר מכן חוסל אלישע סבח ששימש עד תביעה נגד ארגון זגורי בפרשת רצח אחרת. לפני כשנתיים מיד לאחר הרצח נעצרו חברי ארגונו של זגורי, אבל שוחררו לאחר שלא נמצאו ראיות הקושרות אותן לרצח.

במשטרה לא הרפו ולאחר רצח קורקוס הגיעו להתפתחות דרמטית גם בפענוח רצח דבורה הירש שזעזע את עולם הפשע הישראלי. אחד מהעצורים בפרשת קורקוס היה מוטי אלמקייס, גיסו של עד המדינה. לפי חקירת המשטרה, הוא ידע על הכוונה לפגוע בגיסו אך לא היה מעורב ברצח, בפרקליטות החליטו שלא להגיש נגדו כתב אישום.

יניב זגורי. רפרודוקציה, יהודה לחיאני, מעריב, מערכת וואלה! NEWS
נעצר בחשד למעורבות ברצח. זגורי/מערכת וואלה! NEWS, רפרודוקציה, יהודה לחיאני, מעריב

לפני כמה חודשים ניסו לחסל עבריינים את אלמקייס בבית קפה בעיר. אלמקייס ניצל אך נעצר לפני כחודשיים לאחר שניסה לפגוע במחסליו והוגש נגדו כתב אישום בנושא. אלמקייס נעצר בשבוע שעבר גם בפרשת הרצח של גיסתו דבורה הירש. לדברי גורמים בכירים המעורים בנושא, "מישהו פתח את הפה, המשטרה לא הייתה מביאה אותם שוב לבית המשפט אם אין להם עד מדינה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורתה לעיני ילדיה. דבורה הירש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully