וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם פלסטיני בכיר לוואלה! NEWS: מצבו של אבו מאזן השתפר

21.5.2018 / 16:28

הגורם עדכן כי יו"ר הרשות הפלסטינית סבל מזיהום באוזנו לאחר ניתוח שעבר, וכעת הוא מקבל אנטיביוטיקה בעירוי בעקבות חום גבוהה. "אנו מקווים שתוך יומיים הוא ישוחרר", אמר הגורם

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

"מצבו של אבו מאזן טוב, והשתפר באופן ניכר בשעות האחרונות", כך אמר היום (שני) גורם פלסטיני בכיר בשיחה עם וואלה! NEWS. לפי הגורם, אבו מאזן סבל מזיהום באוזנו לאחר הניתוח, וסבל מחום גבוה והוא מקבל אנטיביוטיקה בעירוי. יו"ר הרשות הפלסטינית מתקשר עם הסובבים, ונמצא בהכרה מלאה. "אנו מקווים שתוך יומיים הוא ישוחרר", אמר הגורם.

אתמול פונה אבו מאזן לבית החולים ברמאללה בפעם השלישית השבוע. גורם רפואי פלסטיני ציין אתמול כי הוא סובל מחום גבוה, ולכן יישאר באשפוז במחלקה הקרדיולוגית. מנהל בית החולים, ד"ר סעיד סראחנה, אמר כי מצבו של יו"ר הרשות טוב. "הוא עבר בדיקות רפואיות בהמשך לבדיקות שערך קודם לכן", מסר. אבו מאזן כבר עבר כמה אשפוזים וטיפולים רפואיים בחודשים האחרונים.

עוד בוואלה! NEWS:
בפעם השלישית השבוע: אבו מאזן פונה לבית חולים; סובל מחום גבוה
נתניהו תקף את נאום אבו מאזן: "מכחיש שואה נשאר מכחיש שואה"
אבו מאזן לוואלה! NEWS לאחר הניתוח שעבר: מצבי הבריאותי טוב

השואה ע"פ אבו מאזן- יו"ר הרשות הפלסטינית: "השואה היא תוצאה של "התנהגות חברתית" של יהודים". רויטרס
מאושפז עם חום גבוה. אבו מאזן/רויטרס

ביום שלישי הוא עבר ניתוח באוזנו התיכונה בבית החולים ברמאללה. שלשום הוא שב לבית החולים על מנת לעבור בדיקות רפואיות בעקבות הניתוח. בדיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "ואפא" נמסר כי תוצאות הבדיקה היו מוצלחות וכי בסיומה שוחרר מבית החולים.

בשיחה שקיים עם וואלה! NEWS אחרי הניתוח האחרון אמר יו"ר הרשות הפלסטינית כי מצבו הבריאותי טוב. בנוסף לכך, הוא שב והדגיש את מחויבותו לתהליך השלום, לפתרון שתי המדינות ול"הסכם שיביא להקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully