וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית השבוע: אבו מאזן פונה לבית חולים; סובל מחום גבוה

על פי הדיווחים יו"ר הרשות הפלסטינית הגיע לבית החולים פעם נוספת, ויישאר באשפוז במחלקה הקרדיולוגית לפחות ביממה הקרובה. מוקדם יותר השבוע הוא עבר ניתוח באוזן ומסר לוואלה! NEWS כי מצבו טוב

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן פונה היום (ראשון) לבית החולים ברמאללה - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים, על פי מקורות רפואיים. גורם רפואי פלסטיני ציין כי יו"ר הרשות סובל מחום גבוה, ולכן יישאר באשפוז במחלקה הקרדיולוגית לפחות ביממה הקרובה.

מנהל בית החולים, ד"ר סעיד סראחנה, אמר כי מצבו של יו"ר הרשות טוב. "הוא עבר בדיקות רפואיות בהמשך לבדיקות שערך קודם לכן", מסר.

זוהי הפעם השלישית השבוע שבה אבו מאזן פונה לקבלת טיפול רפואי, זאת בהמשך לכמה אשפוזים וטיפולים רפואיים שעבר בחודשים האחרונים.

ביום שלישי הוא עבר ניתוח באוזנו התיכונה בבית החולים ברמאללה. אמש הוא שב לבית החולים על מנת לעבור בדיקות רפואיות בעקבות הניתוח. בדיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "ואפא" נמסר כי תוצאות הבדיקה היו מוצלחות וכי בסיומה שוחרר מבית החולים.

בשיחה שקיים עם וואלה! NEWS אחרי הניתוח האחרון אמר יו"ר הרשות הפלסטינית כי מצבו הבריאותי טוב. בנוסף לכך, הוא שב והדגיש את מחויבותו לתהליך השלום, לפתרון שתי המדינות ול"הסכם שיביא להקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: תושב עזה הצית את עצמו בשל המצב הכלכלי ברצועה
בין המפגינים העזתים ליישובים סמוכי הגדר: מבט מהגבול הנפיץ
הורי תלמידים בניו יורק: ילדינו התבקשו לעמוד לזכר ההרוגים בעזה
"בורא עולם, תעלים את השטן הזה": מחלת הסרטן של הלל חזרה

השואה ע"פ אבו מאזן- יו"ר הרשות הפלסטינית: "השואה היא תוצאה של "התנהגות חברתית" של יהודים". רויטרס
פונה לבית החולים בפעם השלישית השבוע. אבו מאזן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully