וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בורא עולם, תעלים את השטן הזה": מחלת הסרטן של הלל חזרה

20.5.2018 / 12:01

לפני חצי שנה חגגה הלל באולם אירועים את הניצחון על המחלה, שהספיקה לחזור מאז בגרסה עמידה לטיפולים רגילים. בת ה-17 שינתה שמה מפריאל להלל לאחר שרב מנתיבות הבטיח כי זו סגולה לבריאות. אמה: "אין באפשרותנו לממן את הטיפולים לבד"

הלל פריאל ימין חולה בסרטן נדיר. צילום ביתי, מערכת וואלה! NEWS
הלל בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, צילום ביתי

הלל ימין בת ה-17 חשבה שנרפאה מסרטן כיוון שתוצאות הבדיקות היו טובות, אך המחלה חזרה. לפני חצי שנה חגגה את הניצחון שלה על הסרטן הנדיר שלקתה בו עם משפחה וחברים באולם אירועים באור יהודה. הניצחון נחגג לאחר שבדיקות שעברה הראו שיפור משמעותי במצבה הבריאותי, בסיום סדרת טיפולים מורכבים בגרמניה ובבית החולים "שיבא" בתל השומר. הלל נזקקה לטיפולים בגרמניה עקב החמרה במצבה הבריאותי, ולאחר סדרת הקרנות וטיפולים שערכו כמה חודשים חל שיפור.

לסרטן היו תוכניות משלו, ולאחר שבתקופה האחרונה חלה החמרה במצבה של הלל - התברר שהמחלה חזרה. אמה סיפרה בשיחה לוואלה! NEWS כי בתה "הרגישה מעין תחושת שריפה ועקצוצים ברגלה". פאני הוסיפה כי "שחשבנו שסיפור הסרטן מאחורינו, חזרנו שוב לבית החולים תל השומר, שוב עומדים לפני סדרת בדיקות ארוכה שבסיומן הרופאים מעדכנים אותנו שהסרטן של הלל חזר".

הלל פריאל ימין חולה בסרטן נדיר. צילום ביתי, מערכת וואלה! NEWS
הלל עם אמה פאני/מערכת וואלה! NEWS, צילום ביתי

הלל נולדה בשם פריאל וכשגילו בני המשפחה שהמחלה חזרה, פנו לרב המקובל מנתיבות, הרב שריקי, שהורה לשנות מיד את שמה של בת ה-17 מפריאל להלל, כסגולה לבריאות. באותו זמן בבית החולים הלל כבר עברה סדרת טיפולים שכללו הקרנות וכימותרפיה. התברר כי הגידול הסרטני פיתח עמידות לטיפולים, ולכן נבחר טיפול ביולוגי נדיר ויקר מסוג "xGEVA" שאיננו נכלל בסל התרופות וטיפולים נדירים ויקרים נוספים.

"אין באפשרותנו לממן את הטיפולים לבד. נוסף על כך, אי אפשר לדעת אם הטיפול יעזור לבת שלי. הרופאים אומרים שיש דרך ארוכה. צריך להתפלל לניסים וצריך לדאוג שהלל תהיה שמחה ומאושרת", אמרה אמה פאני.

עקב ההחמרה במצבה אושפזה הלל במחלקה האונקולוגית לילדים בתל השומר, והוגדרה כחולה סיעודית שמתניידת בכיסא גלגלים. פאני, אם חד הורית להלל ושני אחיה, עזבה עבודתה עקב מצבה הבריאותי של בתה. היא נעה בין ליווי ותמיכה בבתה המאושפזת בבית החולים לבין טיפול בשני אחיה הצעירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הלל פריאל ימין חולה בסרטן נדיר. צילום ביתי, מערכת וואלה! NEWS
הלל ישנה בין טיפולים/מערכת וואלה! NEWS, צילום ביתי

בדף הפייסבוק שלה מתעדת פאני את המאבק הישן-חדש של בתה במחלת הסרטן, "אני אמא שחייבת לתת לך כוח, אסור לנו להיכנע לשטן הזה שבתוכך. אני לא אכנע ילדה שלי, וגם את לא". עוד הסיפה פאני כי "כל יום ביומו תיזכרי. שיש לך מיליון חלומות להגשים - ואת הלל בת פאני תגשימי. מיותר לומר שאמא נושמת אוהבת וחיה רק למענך לב יקר שלי. בורא עולם הדרך הזו קשה ומלאת יסוריים אני שוב לא שואלת למה".

"בורא עולם אני סומכת עליך שאתה תעלים את השטן הזה שחדר לתוך הגוף הטהור של הילדה שלנו. ושייגמר הכאב שהילדה שלי כואבת. בהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה ענקית לכל התורמים המתפללים למי שמלווה אותי. מסמס, מחייג ודואג לנו. זה מחזק ונותן לנו כוח", כתבה אמה של הלל. עוד היא מבקשת כי "תשתפו את הפוסטים ותעזרו לי להציל את הלל שלי. יום מבורך ומפוצץ בישועות אמן. הלל את אהבה שכואבת לאמא בעצמות".

בפוסט אחר התייחסה האם לחלומות של בתה, "ואני כמו ילדה קטנה מסמיקה כל פעם מחדש. ולוחשת לך, הלל תודה לשם על ילדה מושלמת כמוך. לולה שלי יש המון כאב בחיינו. ים של ייסורים ופחד. את כואבת ובוכה את רוצה לקום מהכיסא ולחזור ללכת!! את רוצה לשמוח ולפרוח ללכת ללמוד או סתם לעשות סיבוב עם חברות. את רוצה לשיר ולרקוד ולהתחיל להגשים את כל החלומות שלך בזה אחר זה".

עוד הוסיפה פאני כי "ואני אמא אחת שחיה ונושמת רק אותך מתחננת לשמיים שכל החלומות שלך יתגשמו. יש בי אמונה והלל שלי תנצח! המלחמה כה קשה אבל למדתי מהחיים שאין קשה ואין לוותר. אני רוצה שייפסקו הכאבים ושתהיי בריאה. שתהיי שמחה כמו כל ילדה בגילך. נערה! הלל שלי את גיבורה. עם שלם מתפלל לשלומך ודואג להחלמתך".

כדי לסייע למשפחתה של פריאל (הלל) בהשגת הסכום עבור הטיפולים היקרים, ניתן להעביר תרומות באמצעות העברה בנקאית לבנק הפועלים, סניף 657 חשבון 59856 ע"ש פריאל ימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully