וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 תושבי הדרום נעצרו בחשד לרצח גרושתו של עד המדינה טל קורקוס

16.5.2018 / 20:00

דבורה הירש נורתה למוות לפני שנתיים לעיני שלושת ילדיהם בעת שהייתה ברכבה בבאר שבע. זאת, לאחר שגרושה הפליל לפני כעשור את מקורבו לשעבר יניב זגורי, הנחשב לעבריין בכיר בבאר שבע. בתום חקירה נעצרו היום שבעה חשודים במעורבות ברצח

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: ורד לידני

(בווידיאו: זירת הרצח של דבורה הירש, במרץ 2016)

שבעה תושבי הדרום נעצרו היום (רביעי) בחשד לרצח גרושתו של עד המדינה טל קורקוס, דבורה הירש, במרץ 2016. החשודים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית בבאר שבע, ומאוחר יותר הוארך מעצרם. אחד מהעצורים, מוטי אלמקייס, הוא גיסה של הירש. החקירה של המשטרה, שבוצעה בשיתוף עם פרקליטות דרום, עברה הבוקר לשלביה הגלויים עם מעצרם של החשודים על ידי בלשי המשטרה.

גרושתו של קורקוס נורתה למוות לעיני שלושת ילדיהם בעת שהייתה ברכבה בבאר שבע. קורקוס הפליל לפני כעשור בעדותו את מקורבו לשעבר יניב זגורי, הנחשב לעבריין הבכיר בבאר שבע וכונה לא פעם "בעל הבית של העיר", והמשטרה חשדה כי רצח הגרושה התבצע כנקמה על מעשי בעלה לשעבר. שישה חשודים נעצרו בעבר למעורבות ברצח של הירש, אולם כולם שוחררו בשל חוסר בראיות.

עוד בוואלה! NEWS:
אבו מאזן לוואלה! NEWS לאחר הניתוח שעבר: מצבי הבריאותי טוב
צפון קוריאה מאיימת: הפסגה עם טראמפ תבוטל אם יתעקש על פירוז מגרעין
חמאס במסר לצה"ל: נרגיע את האלימות בתמורה להפחתת התקיפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נרצחה לעיני שלושת ילדיה. דבורה קורקוס הירש/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דבורה קורקוס נורתה ברכבה, זירת הירי בבאר שבע/מערכת וואלה, צילום מסך

עד המדינה טל קרוקס חוסל ביוני 2017 באשקלון בפיצוץ ברכבו. קורקוס היה בכיר בארגון פשע בדרום ויעד מודיעיני של המשטרה. גורם המעורה בפרטי החקירה מסר כי העבריין היה דמות בכירה בארגון פשע וחיסולו הוא "המשמעותי ביותר בשנים האחרונות בעולם הפשע בישראל".

רכבו התפוצץ ב-27 ביוני בסמוך לשעה 4:00 בשדרות דרום אפריקה באשקלון. לאחר שהאש כובתה, צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים עם כוויות קשות על גופו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. לאחר מותו, נודע כי קורקוס ביקש להעביר את הדיונים בעניינו ממחוז הדרום מחשש לחייו, אך המשטרה התנגדה בטענה כי ניתן להגן עליו מפני העבריינים שהעיד נגדם.

בדצמבר 2017 הגישה פרקליטות מחוז דרום חמישה כתבי אישום נגד המעורבים בפרשה, המכונה "חוק וסדר", נגד ראשי ארגוני הפשיעה מיכאל מור ונבי זגורי וכן נגד אדם איטל. זגורי ואיטל חשודים גם ברצח עד התביעה אלישבע סבח. אליושה בן שלום ושמעון שרביט, שניים מאנשיו של מור, נאשמים בהריגה מאחר שסיפקו לכאורה את המטען שהביא למותו של קורקוס.

בפברואר השנה נורה העבריין מוטי אלמקייס, כבן 50, ונפצע באורח בינוני בשדרות יוהנה ז'בוטינסקי בבאר שבע. אלמקייס הוא עבריין מוכר למשטרה שנעצר בפרשת זגורי וקרוב משפחתו של קורקוס. בתיעוד מצמלמות האבטחה נראה קטנוע ועליו שני רוכבים, כשאחד מהם מכוון אקדח ויורה לעבר יושבי בית בקפה בעיר.

(עדכון ראשון: 07:41)

  • עוד באותו נושא:
  • טל קרוקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully