וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי אלמקייס, קרובו של עד המדינה טל קורקוס - נורה בבאר שבע

7.2.2018 / 13:32

ניסיון חיסול בבאר שבע: קרוב משפחתו של עד המדינה שנרצח, גם הוא עבריין המוכר למשטרה, נורה ונפצע באורח בינוני ופונה לטיפול בבית החולים סורוקה. הוא נעצר בעבר בפרשת ראש ארגון הפשע ניבי זגורי. צפו בתיעוד

צילום: מד"א, אנשי הדממה ומתוך פייסבוק "חדשות באר שבע-הדף הרשמי" , עריכה: יאיר דניאל

העבריין מוטי אלמקייס, כבן 50, נורה היום (רביעי) ונפצע באורח בינוני בשדרות יוהנה ז'בוטינסקי בבאר שבע.אלמקייס הוא עבריין מוכר למשטרה שנעצר בפרשת העבריין ניבי זגורי והוא קרוב משפחתו של עד המדינה שחוסל טל קורקוס. הפצוע פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים סורוקה שבעיר כשהוא ירוי בפלג גופו התחתון. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת המקרה. בתיעוד מצמלמות האבטחה נראה קטנוע ועליו שני רוכבים, כשאחד מהם מכוון אקדח ויורה לעבר יושבי בית בקפה בעיר. הגבר שנורה נראה נופל בעקבות הירי.

"ישבתי בחוץ ושמעתי שתי יריות", סיפר בעל בית הקפה, שהיה בסמוך למקום הירי. "חשבתי שזה קפצונים. פתאום אני קם ורואה אופנוע, שני אנשים שנסעו. הבנאדם שקיבל את הכדור נפל, מי שנפגע הוא לקוח כמו כל לקוח, מתי שבא לו הוא מגיע לשתות קפה". הוא הוסיף כי "הוא בנאדם טוב. אתה לא חושב שיכול לבוא בנאדם על אופנוע ולירות בך".

קורקוס שימש עד מדינה והפליל את העבריין הבכיר ניבי זגורי וכמה מאנושיו. הוא נרצח באמצעות מטען חבלה שהוטמן ברכבו, שנה ושלושה חודשים אחרי שגרושתו נרצחה גם היא לעיני ילדיהם. לפני כחודשיים הגישה פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שורת חברי ארגוני פשע בעיר ובסביבתה בגין שורת מקרי רצח, בהם זה של עד המדינה קורקוס. בין הנאשמים: יניב זגורי, אריק איטל, מיכאל מור, אליושה בן שלום ושמעון שרביט. כתב האישום מייחס להם מעורבות גם ברצח אלישע סבח בחודש אפריל בשנה האחרונה, שזגורי ייחס לו אחריות להגשת כתבי אישום נגדו ונגד אחיו של איטל שנידון למאסר עולם.

תיעוד - ניסיון החיסול בבאר שבע. -, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד ניסיון החיסול בבאר שבע, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

דרכיהם של קורקוס וזגורי הצטלבו לפני יותר מ-15 שנים, כשהראשון דקר את אחיו של האחרון לאחר שחשד כי "זימר" עליו במשטרה. זגורי הזמין את קורקוס לפגישה בבית קפה כדי לשמוע את הסיבות לכך שדקר את אחיו - ובסיום השיחה עם קורקוס, זגורי אף נזף באחיו. פגישת הבהרה זו הפכה את קורקוס ליד ימינו של זגורי.

לפני כעשור נעצר קורקוס בחשד להחזקת נשק. "לאחר שנעצר, הוא 'זימר' ובלחץ חוקריו הפך לעד מדינה נגד יניב זגורי", אמר בכיר במערכת אכיפת החוק שמכיר היטב את קורקוס. עדותו של קורקוס הייתה לבסיס התיק שבמסגרתו ייחסה המשטרה לזגורי ואנשיו חברות בארגון פשיעה דרומי. בבית המשפט העיד קורקוס שהיה מעורב בכל הפרטים וידע על כל המהלכים. הוא אף חשף כי קיבל הוראות ישירות מזגורי לפגיעה במי שסומן בעיניו כאויב והתבקש להזהיר אותם באמצעות ירי וכן להניח רימונים בביתו של כתב הפלילים, ארצי חלפון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פצוע מירי בשדרות יוהנה ז'בוטינסקי בבאר שבע. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת הירי בבאר שבע, היום/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א
העבריין טל קורקוס. חדשות 10, צילום מסך
חוסל על ידי ארגונו של זגורי. קורקוס/צילום מסך, חדשות 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully