וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כמו היטלר": הסטוקרית הכי משוגעת ומפחידה שאי פעם תפגשו

15.5.2018 / 10:27

ז'קליין איידס יצאה בשנה שעברה לדייט עם גבר בו התאהבה לגמרי. כשלא ממש היה מעוניין בחברתה, הפציצה אותו ב-65 אלף הודעות, ביניהן איומים, ואפילו פרצה לביתו והשתמשה באמבטיה שלו

FOXTV

הכל התחיל בדייט רגיל - דייט אחד, בזכות אתר היכרויות, בשנה שעברה. אלא שבעוד הגבר לא התלהב במיוחד, ז'קליין איידס, בת 31 מפיניקס, הפכה אובססיבית לחלוטין אחרי הדייט האחד ההוא. כמה אובססיבית? ובכן...

איידס, מאפרת במקצועה (כך לפי חשבון הפייסבוק שלה), נעצרה לאחרונה על ידי משטרה אריזונה, לאחר שעקבה אחר הגבר המדובר, שלחה לו למעלה מ-65 אלף הודעות (!), ואפילו פרצה לביתו והשתמשה באמבטיה שלו. הקורבן המסכן סיפר שהיה מקבל 500 הודעות ביום. את הפניה הראשונה למשטרה הוא עשה בשנה שעברה - למעשה, הוא פנה לרשויות החוק פעמיים, לאחר שראה את רכבה של איידס חונה מחוץ לביתו. השוטרים גירשו את האישה המאוהבת, אך זה לא עצר אותה מלהמשיך.

עוד בנושא:

מה אתם הייתם עושים? גבר תקף נער שהטריד את בתו
הסטודנטית שהציגה את התזה שלה בעירום מול כל הכיתה
כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס חושפת פרטים מביכים על הסקס עם דונלד טראמפ

ז'קליין איידס. אינסטגרם, אתר רשמי
טירוף מוחלט. ז'קליין איידס/אתר רשמי, אינסטגרם

בחודש שעבר, זיהה הקורבן כי איידס בביתו בזכות מצלמות האבטחה שהתקין. השוטרים נשלחו לבית, וגילו את האישה בת ה-31 מתקלחת באמבטיה של הגבר (ללא רשות, מן הסתם).

זאת ועוד: כשערכו חיפוש ברכבה של איידס, מצאו שם סכין מטבח גדולה. לאחר התקרית ההיא, שלחה האישה הודעות נוספות לגבר שדחה אותה, בין היתר: "הו, מה הייתי עושה עם הדם שלך. אני רוצה להתקלח בו". בהודעה נוספת נכתב: "תעשה מה שצריך כדי להגיע לכאן, אבל אף פעם אל תנסה לעזוב אותי. אני אהרוג אותך. אני לא רוצה להיות רוצחת".

עוד באותו נושא

מול המצלמה: כך הגיבה מי שתפסה את בעלה בוגד בה עם אחותה

לכתבה המלאה
ז'קליין איידס. אינסטגרם, אתר רשמי
התאהבות או טירוף? ז'קליין איידס/אתר רשמי, אינסטגרם

וגם זה לא הכל. מתברר שבחלק מההודעות השוותה את עצמה איידס לאדולף היטלר, אותו תיארה כ"גאון", ואף כתבה: "אני מקווה שתמות, יהודי מלוכלך". בשבוע שעבר הופיעה למקום העבודה של הקורבן וטענה שהיא אשתו - זה היה הקש ששבר את גב הגמל, ואף גרם למעצרה. שם, טענה כי מעולם לא תכננה לפגוע בו, אלא רק רצתה לאהוב אותו.

בראיון לתקשורת באריזונה, סיפרה איידס: "הרגשתי שפגשתי את הנפש התאומה שלי וחשבתי שנעשה מה שכולם עושים ונתחתן והכל יהיה בסדר".

צפו בה מדברת מהכלא

Woman speaks out from jail; accused of stalking man she texted 65,000 times - ABC15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully