וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם הייתם עושים? גבר תקף נער שהטריד את בתו

13.5.2018 / 9:56

מאק בליידן התכוון רק לדבר עם הנער בן ה-15, אבל "איבד שליטה" ומצא את עצמו במרכזה של סערה. בראיון נרחב, הוא ניסה להסביר את הצד שלו והתנצל, אבל לא כולם בטוחים שהוא עשה משהו לא בסדר

60 Minutes Australia

כאשר מארק בליידן בן ה-53 גילה שבתו החורגת סובלת מהצקות של נער בן 15 הוא רצה כמובן לעזור לה, ועל הדרך גם ללמד את הבחור החצוף לקח. לצערו, הוא נקלע למחול שדים לאחר ש"איבד את זה" לדבריו ומצא את עצמו חונק את הנער. התקרית הזו התרחשה לפני כשבועיים בפארק ציבורי בבריסביין, אוסטרליה, ונקלטה בעדשת המצלמה של אחד העדים. לא תופתעו בוודאי לגלות שהסרטון הזה עשה הרבה מאוד רעש.

עוד ב"אסור לפספס"

5 הדברים שגברים חושבים עליהם כדי לא לגמור - ביניהם גם אחד מזעזע במיוחד
הלם: לא רק שכדור הארץ שטוח - אוסטרליה בכלל לא קיימת?

תקף בריון שהציק לביתו. צילום מסך
זה התחיל בדיבורים/צילום מסך
תקף בריון שהציק לביתו. צילום מסך
אבל מהר מאוד התדרדר/צילום מסך

"יצא ממני ה'דוקטור ג'קיל' שבי", ניסה להסביר בליידן את הצד שלו בסיפור בראיון נרחב שהעניק לתוכנית "60 דקות". בתו טענה בפניו שהנער הטריד אותה באופן בלתי פוסק ובהמשך סיפרה לתקשורת: "הוא קרא לי בשמות כמו 'גורילה' ו'קינג קונג' וקנה לי מתנות מעליבות, כמו קרם גילוח לחג המולד". בליידן סיפר שהיא ניסתה לעצור אותו כשהחליט ללכת "לתת לילד הרצאה", אבל לדבריו לא יכול היה להמשיך להתעלם ממה שהיא עוברת. לצערו, כשהגיע לפארק הוא לא הצליח לעצור במילים, ועבר למעשים. "כבר התכוונתי לעזוב את המקום, אבל אז הוא חייך לעברי", הוא אמר.

תקף בריון שהציק לביתו. צילום מסך
הבת ניסתה לעצור את אביה, אך ללא הצלחה/צילום מסך

בסרטון המזעזע אפשר לראות את האדם המבוגר והחזק זורק את עצמו על הנער, שישב על ספסל, בזמן שאחד מחבריו צורח "תרד ממנו" - ומלפף בכוח סביב צווארו את כפות ידיו. בסופו של דבר הצליחו חבריו של הנער להביא לסיומה של התקרית, שהותירה אותו עם פצעים ושריטות על צווארו ועל פי הדיווחים גם עם סיוטים קשים בלילות.

צפו בסיפור המלא

"הסאגה הזו פגעה בי מאוד", סיפר הנער שאת שמו אסור לחשוף בשל החוק במכתב שהעביר ל"60 דקות" דרך עורך דינו. "אני בוכה בלילות מסיוטים חוזרים בהם אני רואה את הפנים של האדם שחנק אותי. אני לא יודע מה לא בסדר עם החברה שלנו, כי לא עשיתי כלום ותקפו אותו בצורה שהשאירה אותי מצולק נפשית". הוא הודה שקרא לבתו של התוקף בשמות, אבל טען שהחל לעשות את זה רק אחרי שהעליבה את אמו ברשת.

"הוא אמרה דברים פוגעים לאמא שלי בסנאפצ'אט", טען, "דברים שאני לא רוצה לחזור עליהם כי הם מגעילים. היא ידעה שניסיתי לפגוע בעצמי ושאני הולך לטיפול פסיכולוגי וניסתה לפגוע בי, אז ניסיתי לפגוע חזרה. היא קוראת לעצמה KK ברשת אז אמרתי קינג קונג בתקווה שהיא תפסיק".

תקף בריון שהציק לביתו. צילום מסך
"איבדתי את זה". מארק בליידן/צילום מסך

האב התוקף הודה באשמה לסעיף של תקיפה, קיבל קנס של 1,000 דולר והתבקש לשלם 500 נוספים לקורבן כפיצויים, אך לא נרשמה לו הרשעה בתיק. הוא סיפר לשוטרים שעצרו אותו שהוא "מוכה תדהמה" ממעשיו ומאוחר יותר התנצל בפני הנער. "אני מאוד מצטער, אני מתחרט ומתבייש", אמר, "בבקשה אל תנהגו כמוני, איבדתי שליטה. זו ממש לא הדרך להתמודד עם דברים".

חבריו של בליידן שיבחו אותו על כך שהגן על הילדה שלו ואחד מהם אף אמר שקיווה ש"יעשה את זה שוב". אחד אחר הוסיף: "הוא חייב להגן על המשפחה שלו". גם בת זוגו, אימה של הנערה שהוטרדה לכאורה על ידי הנער, שיבחה את מעשיו. "ככה צריך לנהוג כל הורה", אמרה, "במבט לאחור הוא הגזים, אבל הוא בסך הכול רצה ללכת ולדבר עם הילד".

תקף בריון שהציק לביתו. צילום מסך
המשפחה בימים שלווים יותר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully