וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: לא רק שכדור הארץ שטוח - אוסטרליה בכלל לא קיימת?

7.5.2018 / 0:10

האנשים שמאמינים שכדור הארץ אינו כדורי אלא שטוח, מציגים "הכוחות" שאוסטרליה כלל לא קיימת - ואם אתם חושבים שביקרתם שם אז זה בגלל שנפלתם קורבן לקנוניית טייסים בינלאומית

גבר רוצה לשגר רקטה ולהוכיח שהעולם שטוח/צילום: יוטיוב, עריכה: ורד לידני

בפעם האחרונה שסיפרנו לכם על תיאוריית כדור הארץ השטוח, התגובות שלכם היו קשות במיוחד (ובצדק). משתמש בשם איציק כתב לנו בתגובות: "יש לי תשובה לתמהונים האלה. להטיס אותם לחלל כדי שיראו את כדור הארץ הכדורי - ואם אפשר גם להשאיר אותם שם". אנחנו ממש רוצים לראות את הפרצוף שלכם כשנספר לכם מה המטורפים טוענים הפעם.

נזכיר לכם רגע במה מדובר: אנשי אגודת "הארץ השטוחה" מאמינים שכדור הארץ שטוח, ממש כפי שאנשים האמינו לפני הרבה מאוד שנים. הם טוענים שהארץ היא פלטה שטוחה לגמרי עם קצה שכשמגיעים אליו נופלים לתהום נצחית. הסיבה שאף אחד עוד לא נפל מ"הקצה" הוא ששם ממתינה להם חומת קרח גבוהה, ממש כמו זו של משחקי הכס, שרק מי שמצליח לטפס עליה יוכל ליפול אל הלא נודע בכיף שלו. בקטע די מפחיד, ממחקר שנעשה לאחרונה נמצא שאחד מכל עשרה צרפתים מאמין שכדור הארץ שטוח. מעבר לכך, לאגודה יש אתרים, פורומים, פרופילים פעילים ברשתות החברתיות ואינספור סרטוני הסברה ביוטיוב שנועדו לקדם את התיאוריות המופרכות שלהם.

גבר רוצה לשגר רקטה ולהוכיח שהעולם שטוח. צילום: יוטיוב, עריכה: ורד לידני, עיבוד תמונה
ככה למעשה נראה כדור הארץ שלנו?/עיבוד תמונה, צילום: יוטיוב, עריכה: ורד לידני

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אם כדור הארץ שטוח אז זו הסיבה שאנחנו אף פעם לא נופלים מהקצה

לכתבה המלאה

התיאוריה הביזארית האחרונה שלהם טוענת שאוסטרליה בכלל לא קיימת. מצטערים, 24 מיליון תושבי אוסטרליה - אבל אתם וכל היבשת שלכם לא אמיתים. אנחנו יודעים שזה נשמע אבסורדי לגמרי, אבל אנשים אשכרה מאמינים לזה. ממש לאחרונה נערך כנס ראשון של האגודה בברמינגהם, שם השתתפו יותר מ-200 אנשים שהסכימו על הרעיון הפסיכי הזה.

תיאוריית "אוסטרליה המפוברקת" צצה לה כבר בשנה שעברה, כשאחת המאמינות, שלי פלוריד, כתבה על זה באחד הפורומים: "אוסטרליה לא אמיתית. היא מתיחה שגרמה לנו להאמין שבריטניה העבירה את הפושעים שלה למקום כלשהו. במציאות, כל הפושעים הללו ירדו מהספינות אל תוך המים, טבעו לפני שהצליחו לראות אדמה שוב בחייהם. זה סיפור כיסוי לאחד ממסעות הרצח ההמוניים והגדולים בהיסטוריה".

סידני, אוסטרליה. ShutterStock
מצטערים אוסטרליה, אבל אתם פיקציה!/ShutterStock

חברים, הטירוף לא נגמר פה. המאמינים סבורים שכל האוסטרלים שתיקשרנו איתם ברשתות החברתיות הם דמויות ממוחשבות ושאם במקרה טסתם לבקר באוסטרליה - אז למעשה מעולם לא הגעתם לשם. לטענתם, נפלתם קורבן לקנוניה בינלאומית של טייסים שמטרתה לגרום לכם לחשוב שאתם מוטסים לאוסטרליה - כשלמעשה מטיסים אתכם לחלקים שונים בדרום אמריקה. או גאד.

בכנס שנמשך שלושה ימים, עלו אל הבמה תשעה דוברים שנתנו כל מיני "הוכחות" שאמורות לאמת את התיאוריות ההזויות שלהם. "הטלגרף" מדווחים שדייב מארש, עובד NHS (שירות הבריאות הבינלאומי) אמר בכנס: "המחקר שלי סותר את תיאוריית המפץ הגדול. הוא תומך ברעיון שכוח הכבידה אינו קיים ושהכוח האמיתי היחיד בטבע הוא האלקטרומגנטיות".

ומה אם כדור הארץ באמת היה שטוח? ההסבר המלא:

בעוד נאס"א הוכיחה כמה וכמה פעמים שכדור הארץ הוא עגול באמצעות GPS, לוויינים, תמונות מהחלל ועוד, אנשי הארץ השטוחה טוענים שיש לה הוכחות שבנאס"א משקרים לנו. לדבריו של קונור מרפי, בנו של אחד התומכים המפורסמים בתיאוריה, סוכנות החלל נאס"א לא באמת עוסקת בחקר החלל ואין דבר כזה מערכת סולארית, אין כוח משיכה והשמש לא באמת רחוקה כמו שגורמים לנו להאמין. הוא טוען שהסיבה לכך היא כסף. "הם משחררים לתקשורת תמונות וכתבות מזויפות עם פוטושופ ואומרים שהוציאו מיליוני דולרים כדי להשיג את התמונות מפלוטו", הוא אמר, "מאז הקמתה, נאס"א גייסה משהו כמו 15 טריליון דולר ועשתה מעט מאוד בשבילנו".

כביש אוסטרליה. ShutterStock
זה לכאורה לא צולם באוסטרליה אלא בדרום אמריקה/ShutterStock
קנגרו. ShutterStock
גם אתה קנגרו! אתה דמות ממוחשבת/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully