וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטית שהציגה את התזה שלה בעירום מול כל הכיתה

13.5.2018 / 9:46

לטישיה צ'אי מאוניברסיטת קורנל היוקרתית קיבלה הערה שלא אהבה מהפרופסורית שלה, והחליטה למחות בדרך שלא הותירה אף אחד אדיש

צילום חובבים פייסבוק

במהלך אחד השיעורים באוניברסיטת קורנל היוקרתית, שמעה התלמידה לטישה צ'אי שהמכנסיים שלה מעט קצרים מדי. כמחאה על כך, החליטה להעביר לא רק הרצאה אלא גם מסר: היא ניצבה מול כל הכיתה, התפשטה לחזיה ותחתונים בלבד, והראתה מה היא חושבת על "האמונות המדכאות" של הפרופסורית שלה, רבקה מאגור.

ההרצאה בעירום התקיימה בגלל תקרית שהתרחשה שבוע קודם לכן, כשצ'אי ערכה חזרה גנרלית להצגת התזה שלה, ושמעה ממאגור הערות מעליבות על אורך מכנסיה. "הדבר הראשון שהיא אמרה לי זה 'מה באמת את מתכוונת ללבוש?'" כתבה צ'אי בפייסבוק. "היא, אישה לבנה, המשיכה ואמרה, 'המכנסיים שלך קצרים מדי'. הפרופסורית אמרה לי מול כל הכיתה שאני מסיטה את מבטי הגברים מהתוכן אל הגוף שלי. היא אמרה שאני מעבירה מסר עם הלבוש שלי, ואמרתי שלא אחליף את המסר הזאת כדי שהיא או כל מישהו ירגיש יותר בנוח".

עוד ב"אסור לפספס":

אחרי שבגדו בה הדוגמנית היפהפיה החליטה להפוך לפילגש של גברים עשירים ונשואים
התגובה הלא צפויה של המגישה שהוטרדה מינית בשידור חי הפכה לויראלית
מי אמר שלימודים זה משעמם? קורס לאוננות נשים נפתח באוניברסיטה
סופה המוחלט של תחרות הישבנים - בגלל קים קרדשיאן?

סטודנטית מתפשטת בהקראת התזה. Giphy
סטודנטית מתפשטת בהקראת התזה/Giphy

ברגע שאחד התלמידים הגברים הסכים עם המרצה, צ'אי החליטה לעזוב את האולם. אבל זה לא נגמר שם. מאגור מצאה את צ'אי לאחר מכן, ותהתה מה אמא שלה היתה חושבת על סגנון הלבוש שלה. ברגע הזה צ'אי כבר נשברה לגמרי, והחליטה להגיב. "אמא שלי פמיניסטית", אמרה, "היא פרופסורית למגדר. היא בסדר גמור עם המכנסיים הקצרים שלי".

מרבית חברותיה לכיתה הסכימו עם צ'אי, ויצאו פומבית נגד מאגור. המרצה התנצלה על דבריה, ואמרה לתקשורת המקומית: "אני לא אומרת לתלמידי מה ללבוש ולא מגדירה מה ראוי ללבוש בכיתה. אני מבקשת מהם לשקף את עצמם ואת ההחלטות שלהם".

מתעניינים בנושא התזה? צפו בהרצאה המלאה (רצוי בעירום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully