וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה המוחלט של תחרות הישבנים - בגלל קים קרדשיאן?

9.5.2018 / 9:37

מיס באם באם, תחרות הישבנים המפורסמת נערכת השנה בפעם השמינית והאחרונה, ובברזיל נערכים לגמר מגוון - שיכלול לראשונה גם טרנסג'נדריות. בינתיים, מייסד התחרות חושש שקים קרדשיאן תגרום למשבר לאומי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון - ככה נראו המתחרות ב-2015

בתום שמונה שנים רוויות בישבנים חטובים, בהצלחה מסחררת וגם במחלוקת בלתי פוסקת, תחרות הישבנים הברזילאית "מיס באם-באם" תגיע לאקורד הסיום בנובמבר הקרוב, אז גם תוכרז הזוכה האחרונה בהחלט. התחרות, שנועדה לבחור את בעלת הישבן היפה ביותר, נוסדה ב-2011 ומאז היכתה גלים ברחבי העולם. השנה היא מתקיימת בפעם האחרונה, ו-27 המאושרות שהעפילו לגמר מקוות לעטות על ראשן את הכתר האחרון בתחרות שמוקדשת בגרסה הסופית שלה למשחק האהוב כל כך על הברזילאים - הכדורגל - לכבוד המונדיאל שייפתח בחודש יוני ברוסיה.

עוד בנושא

הזוכה בתחרות הישבנים של ברזיל קוראת לנשיא להתפטר
אם ובתה מככבות בתחרות הישבנים השנתית בברזיל
כולן יפות, כולן חכמות: תחרות הישבנים בברזיל הכתירה מנצחת
"קים קרדשיאן" הברזילאית הוחרמה מתחרות הישבנים - כי ישבנה גדול מדי
צפו: שערוריית שוחד בתחרות הישבנים בברזיל
מלכת הישבנים הברזילאית תובעת את רונאלדו: "קרא לי זונה"
המחאה נגד הארווי ויינשטיין הגיעה עד תחרות הישבנים בברזיל
התמונה של מתמודדות תחרות הישבנים שעיצבנה את הדתיים
הודחה מתחרות הישבנים השנתית בברזיל - וניסתה להתאבד
ברזיל: משהו מסריח בתחרות הישבנים

במשך שמונה השנים, למעלה מ-200 נשים התמודדו על תואר מיס באם-באם, ולמרות הביקורות נגד התחרות הסקסיסטית, אלה שהצליחו לזכות הפכו בין לילה לכוכבות ענקיות במדינה הדרום אמריקאית שידועה בחיבתה לחלקן האחורי של נשים. השנה, שם המשחק של התחרות הוא "מגוון" - כאשר הדוגמא הבולטת ביותר היא השתתפותן של שתי טרנסג'נדריות, לראשונה בתולדות התחרות. "יש לי הזכות להגשים את החלום ולקחת חלק בתחרות יופי", אמרה אחת מהן, ג'ובאנה ספינלי בת ה-28.

כחודשיים לפני המונדיאל, וכחלק מההכנה לאירוע הגמר, 27 המועמדות הצטלמו בבגדי ים שלמי בצבעי דגל ברזיל (צהוב-ירוק) שעוצבו בדומה לחולצות של נבחרת הכדורגל. ההצבעה תיפתח ברשת ב-6 באוגוסט ואחריה יישארו 15 נשים שיתחרו בפני צוות שופטים וינסו לזכות בתואר האחרון אי פעם בגמר בסאו פאולו. הזוכה המאושרת תצטרף לשבע מיס באם-באם הקודמות: רוזי אוליברה, אריקה קאנלה, סוזי קורטז, אינדיאנרה קראבליו, דאי מרקאדו, קארין פליזרדו ורוזאנה פריירה.

בינתיים, רגע לפני שהוא סוגר את הבסטה, מייסד התחרות קקאו אוליבר יצא במתקפה מפתיעה נגד לא אחרת מקים קרדשיאן. אוליבר בן ה-39 הכריז לאחרונה שהאובססיה של הנשים שרוצות להעתיק את הישבן המפורסם בעולם נוגדת את הרוח הפטריוטית של התחרות. "ברזיל תמיד הייתה ידועה כמדינה של עכוזים יפים וסקסיים", אמר, "עכשיו הם נעשים גדולים מדי והם כבר לא טבעיים, זה צריך להדאיג אותנו ברמה הלאומית".

אוליבר פסם לאחרונה אוטוביוגרפיה בשם "ליצור מפורסמות", לרגל התחרות האחרונה, הסביר את החששות שלו בנוגע ל"ישבנים מוגזמים: "לצערי, הישבן של קים קרדשיאן הגדיר מחדש את הפרמטרים של אומת הבאם-באם. בשנים האחרונות ראינו את אפקט קים משנה את מה שנחשב פעם לגוף יפהפה. אני מבקש מאנשים להיות פטריוטיים ולהפסיק לנסות לחקות ישבן אמריקאי, כדי לשמור על התדמית של ברזיל בעולם".

קים קרדשיאן. איסטגרם, צילום מסך
מזיקה לברזיל? קים קרדשיאן/צילום מסך, איסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully