וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובתה מככבות בתחרות הישבנים השנתית בברזיל

14.8.2016 / 6:12

קים קרדשיאן, תאכלי תחת! 27 נשים הגיעו לשלבים האחרונים בתחרות מיס באם-באם 2016 - ויצאו לריצת 100 מטר בביקיני כדי לחשוף את נכסיהן הבולטים. במדינה הידועה באובססיה שלה לישבן הנשי, הזוכות בתחרות הופכות לכוכבות ענק

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

אם המשחקים האולימפיים מתחילים לשעמם אתכם, אתם מוזמנים להצטרף לחגיגות בסאו פאולו - שם התקיימה בסוף השבוע תחרות ריצת 100 מטר לנשים במסגרת תחרות הישבנים השנתית של ברזיל - ה"באם-באם" - שתעניק את מדליית הזהב שלה לאישה עם הישבן העסיסי ביותר במדינה. ניקי מינאז', מאחוריך.

27 נשים, שכל אחת מייצגת מדינה אחרת בברזיל, יצאו בביקיני-חוטיני לריצה קלה ברחוב הראשי אבנידה פאוליסטה, שבעיר הגדולה סאו פאולו - ועצרו את התנועה בעיר.

משתתפות בתחרות הישבנים הברזיאלית. Paulo Whitaker, רויטרס
תחרות הישבנים השנתית נערכת בברזיל/רויטרס, Paulo Whitaker

תחרות מיס באם-באם היא תחרות היופי הפופולרית ביותר בברזיל. המרוץ הפרובוקטיבי סימן את תחילת השנה השביעית של התחרות, שבה על הנשים - ביניהן אמא ובת - לשכנע את הציבור להצביע לישבן שלהן - כשרק 15 המתמודדות שיזכו למספר הקולות הגבוה ביותר יגיעו לגמר הגדול שייערך ב-9 בנובמבר. לריצה הגיעו המתחרות לבושות בביקיני כתום עם אבנט עליו מוטבע שם המדינה אותה הדוגמנית מייצגת.

במדינה הידועה באובססיה שלה לישבן הנשי, הזוכות בתחרות הופכות לכוכבות ענק ומרוויחות מיליונים בחוזי דוגמנות ובפרסומות. הריצה המלכותית היא הפעם השנייה שהבנות מציגות את נכסיכן לקבל הרחב,לאחר שבשבוע שעבר הצטלמנו הבנות על חוף סאו פאולו כשהן אוחזות בלפיד האולימפי.

עוד באותו נושא

הודחה מתחרות הישבנים השנתית בברזיל - וניסתה להתאבד

לכתבה המלאה
משתתפות בתחרות הישבנים הברזילאית. Paulo Whitaker, רויטרס
בוטילישס במיטבו/רויטרס, Paulo Whitaker

השנה זו תהיה הפעם הראשונה שאם ובתה יתחרו בתחרות: ברונה פיראז בת ה-35, המייצגת את מדינת רונדוניה, ואדוארו מוראיס בת ה-19 עבור שכנתה הצפונית, רוריימה. זו גם תהיה הפעם הראשונה השנה שתתקיים במקביל גרסה בוגרת של התחרות לנשים בגילאי 50 פלוס.

השמתתפיות בתחרות הישבנים בברזיל. Paulo Whitaker, רויטרס
לראשונה בתחרות: אמא ובת/רויטרס, Paulo Whitaker

אנה פאולה סעד בת ה-38, נציגת סאו פאולו, אמרה: "ריצה במורד הרחוב העמוס ביותר בסאו פאולו כשאני לבושה רק בביקיני זה המעט שאוכל לעשות כדי להגיע לגמר. אני מקווה שהצלחתי להותיר רושם, ושהרבה אנשים במדינה שלי יצביעו לי". דני אומילס בת ה-27, שמייצגת את אמזונס, סיפרה שהיא השקיעה שעות ארוכות בהכנה לתחרות, "קמתי ב-5 בבוקר כדי להתאמן קצת, ובשאר הזמן השקעתי באיפור. התחרות הזאת היא הכל בשבילי. אני יודעת שיש לי את הישבן הטוב ביותר בברזיל. עכשיו אני רוצה שכולם ידעו את זה".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully