וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש של האוניברסיטאות: "בואו ללמוד אצלנו - יש פה משתזפות בביקיני"

20.7.2016 / 12:08

סרטון פרסומת פרובוקטיבי לאוניברסיטאות בעיר טיומן מנסה לשכנע תלמידים ללמוד בעיר. אמצעי השכנוע: רמת הלימודים? מרצים מעולים? לא. סטודנטיות משתזפות בביקיני על מדשאות האוניברסיטה

The University of Tyumen

בסרטון – קמפיין יותר הגיוני של האוניברסיטה

בעיר הרוסית טיומן הגיעו להחלטה מעוררת מחלוקת איך לשכנע בוגרי תיכון לבוא ללמוד באוניברסיטאות שמציעה העיר ולא ללכת - כמו יתר ההמון - אל האוניברסיטאות האיכותיות יותר מחוץ לעיר, במוסקבה ובסנט פטרסבורג. במקום לדבר על צוות המרצים המקצועי או על הבוגרים שהתברגו בתחומי העבודה השונים, האוניברסיטאות יצאו בקמפיין שמדבר על מה שכנראה באמת מעניין את הגברים הצעירים: נשים יפות.

בסרטון מוצגות סטודניות יפיפיות נוסעות ברכב עם גג פתוח בדרכן לאוניברסיטה, סטודנטית נוספת שמשתזפת בביקיני על כסא נוח במדשאות האוניברסיטה, קוראת ספר ולוגמת מקוקטייל, אחת אחרת דוהרת על סוס ועוד כמה סטודנטיות בנבחרת המעודדות. הקמפיין, שכפי שהבנתם כבר פונה בעיקר לקהל הגברי, מציג גם סטודנטים בנים שבעיקר מתרשמים מיופיין של הבנות או גולשים להם להנאתם על סקייטבורד. שום מילה על עבודות או מבחנים לא תשמעו פה -רק פאן, פאן, פאן. אם המסר לא היה מספיק ברור, בקטע קצר בסרטון המצלמה מתמקדת בחזה של אחת הסטודנטית, כשעל חולצתה כתוב: "למדו בטיומן". אה, אז לזה התכוונתם?

הפרסומת הפרובוקטיבית:

הבלוגר דמיטרי לרין פרסם את הסרטון ברשתות החברתיות המקומיות והוא מיד הפך לויראלי. חלק אהבו ("אין כמו לראות כמה סטודנטנים שנראים טוב מתכוננים לקראת שנת הלימודים החדשה") וחלק כמובן שנאו ("בואו ללמוד אצלנו - יש בנות משתזפות בביקיני. מראים ציצים רק כדי לשכנע תלמידים לא לעזוב את העיר. זה עצוב").

עוד באותו נושא

צפו: סרטון גיוס של תלמידות קולג' בביקיני עורר סערה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully