וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה של מתמודדות תחרות הישבנים שעיצבנה את הדתיים

29.10.2016 / 3:23

זעם על המתמודדות בתחרות "מיס באם באם" שהצטלמו לתמונה בהשראת הסעודה האחרונה של ישו. האישה עם הישבן האהוב על הקהל, שנבחרה לגלם את ישו בתמונה השערורייתית, מתחרטת על ההחלטה ומספרת שמאז היא לא ישנה בלילות

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

בסרטון - המשתתפות בתחרות מיס באם באם 2016

מי תהיה מיס באם באם לשנת 2016? השאלה הזאת פחות מעסיקה את ברזיל בימים האחרונים, לאחר שמחווה שערורייתית של מתמודדות התחרות לתמונת "הסעודה האחרונה של ישו" עוררה זעם בקהילה הדתית שמוקיעה את התחרות.

על תחרות הישבנים השנתית של ברזיל סיפרנו לכם לפני כחודשיים, כש-27 המתמודדות הסופיות, שכל אחת מהן מייצגת מדינה אחרת בברזיל, יצאו למירוץ בביקיני-חוטיני ברחבי העיר הגדולה סאו פאולו במטרה לגייס קולות. כעת, זו שזכתה ברוב הקולות ונחשבת למועמדת המובילה במרוץ לתואר הנחשק, נבחרה לגלם את ישו במהדורה פרובוקטיבית לציור המפורסם של הסעודה האחרונה ומספרת שמאז פרסום התמונה היא לא ישנה בלילות.

תמונה של הסעודה האחרונה בכיכוב המתחרות ב"מיס באם באם". Miss Bumbum / Splash News, splash
המתמודדות על תואר ישבן השנה במחווה לסעודה האחרונה/splash, Miss Bumbum / Splash News

בתמונה השערורייתית, שתכנס בוודאי לפנתאון של התחרות הזו, מופיעות 8 מהמועמדות הסופיות, כששבעה מהן מתיישבות על השולחן ולצידו בלבוש מינימלי ומביטות לעבר דיאנה פגוארדו, שנבחרה כאמור לגלם את ישו. התמונה הצליחה להרגיז מנהיגים דתיים בברזיל, שמתארים את היצירה כזלזול בכבוד הדת. האב קליסיו ויירה, ממרכז הבישופים וולטה רדונדה של ריו דה ז'נרו, אמר שהתמונה נחשבת בעיניו לחטא גדול. "כולם מדברים על זה. זה עבר כל גבול של אתיקה וכבוד, והכל בשביל כסף. זו לא יצירתיות, זו וולגריזציה של הקודש וזה מביש ופוגע בכבוד הדת". עוזרו של הבישוף, אנטוניו אגוסטו דיאז דוארטה, גם מתח ביקורת על התמונה, וציין שהוא נגד כל תמונה חושפנית של נשים, "אישה צריכה לזכות בהערכה על תפקידה כרעיה, כאמא, כמקצועית, ועל תכונותיה האינטלקטואליות והתרבותיות".

פגוארדו, שמייצגת את מדינת סיארה, מתחרטת שהסכימה לקחת חלק בזה. "הצטלמתי כי התחייבתי לכך במסגרת החוזה שלי. לא אהבתי את מה שעשיתי ולא הייתי מרוצה מזה. אני לגמרי מבינה למה אנשים כועסים עליי, כי גם אני כועסת ואני חלק מזה. בשבילי זה חילול השם. אני מרגישה ממש רע. אני מגדירה עצמי כקתולית. מאז שהצטלמתי לתמונה, יש לי אבן על הלב, אני לא מצליחה לישון ולא מפסיקה לחשוב על זה. כבר ביקשתי סליחה מאלוהים ומכולם. הלכנו עם זה רחוק מדי. לקחנו חלק בחטא גדול".

עוד באותו נושא

סערה בבורקינה פאסו: בוטלה תחרות היופי לנשים בעלות ישבן גדול

לכתבה המלאה
משתתפות בתחרות הישבנים הברזילאית. Paulo Whitaker, רויטרס
המשתתפות בתחרות מיס באם באם/רויטרס, Paulo Whitaker

מייסד התחרות, קאקאו אוליבר, טען בתגובה שהתמונה לא נועדה לפגוע בכנסייה או לזעזע אף אחד. תחרות מיס באם באם היא תחרות היופי הפופולרית ביותר בברזיל, שנערכת השנה בפעם השישית שלה. הגמר ייערך ב-9 בנובמבר, אליו יגיעו רק 15 המתמודדות שזכו בהצבעת הקהל. הזוכה בתחרות תהפוך לכוכבת ענק וצפויה להרוויח מיליונים בחוזי דוגמנות ובפרסומות. השנה תתקיים במקביל גם גרסה בוגרת של התחרות לנשים בגילאי 50 פלוס.

השמתתפיות בתחרות הישבנים בברזיל. Paulo Whitaker, רויטרס
המתמודדות מעוררות סערה/רויטרס, Paulo Whitaker

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully