וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שערוריית שוחד בתחרות הישבנים בברזיל

מדי שנה נבחרת בברזיל "מיס באם באם" - בעלת הישבן היפה ביותר במדינה. השנה טוענות המתמודדות כי אחת מהן שילמה עשרות אלפי דולרים לשופטים בכדי לזכות

כבר שלוש שנים נערכת בברזיל תחרות יופי שונה במקצת ופופלארית מאוד בשם "מיס באם באם" בה מתחרות ביניהן צעירות על תואר "הישבן היפה ביותר במדינה". הזוכה בתחרות הופכת לכוכבת במדינה ומופיע על שערי מגזינים ובמדורי הרכילות. השנה התחרות עלתה לכותרות בשל האשמות על שחיתות ושוחד של שתי משתתפות.

השתיים, מארי סוזה ואליאנה אמראל, נמצאות ב-15 המתחרות האחרונות על התואר, אולם היריבות שלהן טוענות כי הן שילמו לחבר השופטים בכדי שלא יודחו.

מתמודדות בתחרות "מיס ישבן" בברזיל. AP
המתמודדות בתחרות/AP

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, אמראל, סטודנטית למשפטים,שילמה סכום קרוב ל-30 אלף דולר בכדי לזכות במקום השני בתחרות ובנוסף עברה ניתוח להשתלת סילקיון בישבנה - מה שאמרו לגרום לפסילתה.

על פי הדיווח, המתמודדת סוזה שילמה סכום גבוה עוד יותר בכדי לזכות בתואר. אחת המתחרות, פאולינה לופז, אמרה כי "זה לא סוד שהתחרות השנה נקנתה וכבר יש זוכה, למרות שההצבעה היא רק בעוד חודש. אני עצובה מאוד, כי זה לא הוגן והישבן שלה הוא לא הכי יפה בתחרות".

מנהלי התחרות ושתי הנאשמות בשוחד סירבו להגיב להאשמות בתקשורת, אולם סוזה צייצה בטוויטר: "יקרה מה שאלוהים רוצה. רק הוא יודע מה יביא מחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו באליאנה אמראל - עברה ניתוח סיליקון בישבן?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully