וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבגדו בה הדוגמנית היפהפיה החליטה להפוך לפילגש של גברים עשירים ונשואים

10.5.2018 / 10:00

כשבן זוגה של לייסי ג'יין בת ה-26 בגד בה, החליטה לנקום בו ולצאת עם אחרים - אך התמכרה לאתר היכרויות וחייה השתנו מהקצה אל הקצה, עם יהלומים, חופשות בחו"ל ושורה של גברים מצליחים ונשואים

אתר רשמי

כשלייסי ג'יין, דוגמנית בת 26, שמעה שבן זוגה בוגד בה עם אחרות, היא החליטה לנקום בו. הנקמה שלה היתה די פשוטה - היא תשכב עם אחרים, אלא שהנקמה הזו הפכה בסופו של דבר לדרך חיים: כיום ג'יין הפכה לפילגש קבועה של אנשי עסקים עשירים.

הכל החל כשלייסי יצאה עם סוכן מניות נשוי ומבוגר ממנה ב-10 שנים, ראתה כי טוב, והמשיכה לרומנים עם שלושה גברים נשואים אחרים, אותם פגשה באתרי היכרויות, שפינקו אותה מכל הבא ליד. את בן זוגה הבוגדני זרקה רק לאחר שהראתה לו תמונות שלה עם הגברים העשירים.

עוד ב"אסור לפספס":

"הדבר הכי מגעיל שראיתי": התמונה הפרובוקטיבית של הדוגמנית כוכבת הרשת
אולי הם רק מוחאים כפיים? ילדה צילמה את עצמה בוכה כשברקע הוריה עושים סקס
בזכות משולש פיצה: החיים של החשפנית הזו כבר לא יראו אותו דבר
קטעה לבן הזוג את איבר מינו - כי הראה לחבריו סרטון סקס שלהם

"אני אוהבת גברים מבוגרים ועשירים יותר ולא חושבת שאוכל להפסיק", אמרה הדוגמנית הבריטית ל"דיילי מייל". "הכל קרה בטעות, כשחבר שלי בגד בי עם כמה בנות אחרות. חשדתי שהוא עושה את זה כששינה את הקוד בטלפון שלו והתחיל לצאת יותר עם חבריו. רציתי לסמוך עליו, אבל יום אחד תפסתי אותו על חם. הוא הבטיח שלא יעשה זאת שוב, אבל הוא גבר טיפוסי לגילו - אין להם כבוד כלפי נשים".

עוד באותו נושא

צפו: החבר הטוב צילם את האישה בוגדת עם הברמן

לכתבה המלאה

אז ג'יין נרשמה לאתר ההיכרויות, ועולמה השתנה, עם חופשות בחו"ל, מתנות יקרות וחיים ברמה לה לא היתה רגילה. "הייתי בהלם מהתגובות שקיבלתי. קיבלתי עשרות הצעות מגברים נאים ועשירים ומבוגרים. סוכן מניות קנה לי יהלומים והתייחס אלי כמו נסיכה. זה גרם לי להבין כמה קמצנים הם גברים בגילי. אני לא הורסת משפחות, אני רק רוצה שיהנו קצת ויתייחסו אלי יפה. נמאס לי מגברים בגילי".

על אחד הגברים סיפרה: "הוא בן 35 ויש לו חברת שיווק משלו. אשתו בגדה בו והוא לא התגבר על כך, אז החליט לנהל רומנים משלו. יצאנו הרבה והיה לנו סקס מעולה". על אחר סיפרה: "הוא בן 40 אבל נראה בן 25. הוא עורך דין שלא מאמין במונוגמיה, אני אחת מכמה נשים איתן הוא בקשר. הוא מדהים".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully