וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות משולש פיצה: החיים של החשפנית הזו כבר לא יראו אותו דבר

4.5.2018 / 0:15

העולם התאהב ברקדנית במועדון בלוס אנג'לס שהפכה לסנסציה ולגיבורה ברשתות החברתיות, לאחר שהופץ סרטון שלה נהנית מפיצה תוך כדי הופעה. תתכוננו, זה אחד הסרטונים הטובים של השנה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר רשמי

לילי מון, רקדנית במועדון חשפניות בלוס אנג'לס בשם "ג'אמבו קלאון רום", בסך הכול הייתה רעבה - והיא החליטה לעשות עם זה משהו. באמצע הריקוד שלה, לעיני הלקוחות הנדהמים והמהופנטים, היא ביקשה וקיבלה לידה משולש פיצה והחלה לאכול אותו תוך שהיא ממשיכה להתנועע מסביב לעמוד. הרגע המיוחד באמת הגיעה כאשר היא נשענה על העמוד, החלה להחליק במורדו והתיישבה לאכול את הפיצה ברוגע, בנונשלנטיות נדירה, כאילו היא יושבת בביתה ולא באמצע הופעת חשפנות. בשלב מסוים, היא נתנה את שארית המשולש לאחד האנשים ופשוט המשיכה בריקוד.

עוד בנושא
תפסה את בן זוגה במועדון חשפנות והתגובה שלה הפכה ללהיט
רקדנית אקזוטית בוידוי חושפני: הטרדות מיניות ויחס מבזה

הקהל ששהה במועדון ההוליוודי קיבל באהבה רבה את השינוי הלא צפוי בתוכנית, ובזמן שישבה לאכול המטיר עליה גשם של שטרות, אפילו יותר מאשר כאשר רקדה. מאוחר יותר התברר שגם שאר העולם התאהב בלילי מון. היא העלתה סרטון של ההופעה המדוברת ליוטיוב (אחת מחברותיה הייתה חכמה מספיק כדי לצלם), זכתה מאז ליותר מ-150 אלף צפיות ואנשים רבים מכנים אותה גיבורה. "לא כל הגיבורים עוטים גלימות", כתב אחד הגולשים, "לפעמים הם רוקדים ואוכלים פיצה".

מהר מאוד הסרטון עשה את דרכו גם לטוויטר, ושם לילי מון כבר הפכה לסנסציה של ממש. 80 אלף ציוצים מחדש, 228 אלפי תגובות והרבה מאוד רעש נוצרו מאז. זו רק דוגמא אחת:

כל זה גם הביא לטרנד משעשע - אנשים רבים הגיבו לסרטון בגיפים וממים הקשורים לפיצה:

לילי מון בעצמה נהנית מהאומנות שנוצרה בהשראתה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully