וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדבר הכי מגעיל שראיתי": התמונה הפרובוקטיבית של הדוגמנית כוכבת הרשת

7.5.2018 / 9:18

פיטשיאמון לונגתונג נוהגת להעלות תמונות פרובוקטיביות שלה לרשת החברתית. אחת מהן, שבה היא מחזיקה בין רגליה פרי טרופי שנראה כמו איבר המין הנשי, עוררה זעם גדול של גולשים שלא ריחמו עליה

Phitchayamon Longthong

פיטשיאמון לונגתונג היא דוגמנית תאילנדית וכוכבת רשת שנוהגת להעלות תמונות מאוד חושפניות בעמוד האינסטגרם שלה. אחת מהתמונות שהעלתה כנראה חצתה את גבול הטעם הטוב וגרמה לזעם ברשת החברתית. בתמונה הביזארית שהעלתה היא צילמה את עצמה מלקקת פרי טרופי (דו?ריאן) ולאחר מכן החזיקה אותו בין רגליה. הפרי הזה, כפי שתראו בתמונה למטה, משאיר מעט מאוד מקום לדימיון לגבי האיבר הנשי שהוא מאוד דומה לו.

התמונה שהסעירה את הרשת

לונגתונג הפכה ללעג אחרי שהתמונה שלה עלתה בדף שנקרא "מלאכית סקסית", דף שמיועד לדוגמניות תאילנדיות. התמונה החצי פורנוגרפית הזו שותפה יותר מ-66 אלף פעמים ברשתות החבריות, כאשר הרבה מאוד משתמשי פייסבוק הגיבו וכתבו שזה הכול חוץ מסקסי. גולשים אף האשימו אותה בכך שהיא קילקלה להם את התיאבון והחשק לפרי הזה שמתאים לעונה החמה בתאילנד.

אחת הגולשות כתבה: "אם הייתי חקלאי שמגדלת את הפרי הזה, הייתי אוספת את כל החקלאים החברים שלי כדי שיעצרו אותך על כך שהרסת את החשק לפרי וגרמת לאנשים להיגעל". גולש אחר הקצין וכתב לה: "זה הדבר הכי מגעיל שראיתי בחיים שלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד מסשן התמונות הפרובוקטיביות שגרמו לסערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully