וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס חושפת פרטים מביכים על הסקס עם דונלד טראמפ

12.5.2018 / 0:09

סטורמי דניאלס חושפת בראיון למגזין "פנטהאוז" פרטים חדשים על הרומן האסור עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ביניהם חוויותה המביכות מחדר המיטות, גודל איבר המין שלו ומה קורה לשיער שלו בזמן סקס

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

במרץ האחרון סיפרה כוכבת הפורנו האמריקאית סטפני קליפורד, הידועה בשם הבמה סטורמי דניאלס, על הרומן שניהלה, לטענתה, עם דונלד טראמפ כעשור לפני שנבחר לנשיאות ארה"ב ועל האיומים שקיבלה בניסיון להשתיק אותה. בתכנית "60 דקות" של רשת CBS סיפרה קליפורד שחתמה על הסכם שתיקה עם עורך דינו, מייקל כהן, רגע לפני הבחירות משום שחששה שיפגעו בה או בבתה הקטנה. קליפורד לא סיפרה פרטים על הרומן שניהלה לכאורה עם טראמפ - עד פרסום הראיון המלא והארוך (שישה עמודים) במגזין "פנטהאוז" שפורסם בשבוע שעבר, שם היא הסכימה אפילו לחשוף פרטים מביכים על הרגעים האינטימיים ביניהם.

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז". פנטהאוז, אתר רשמי
שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז"/אתר רשמי, פנטהאוז

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

טראמפ סותר את ג'וליאני: לא שילמתי דמי שתיקה לשחקנית הפורנו

לכתבה המלאה

דניאלס סיפרה שטראמפ מגדל שיער בצדדים כדי להסתיר את הקרחות בראש ושבזמן סקס השיער היה זז לו מצד לצד כמו "תוכי שיכור". כשנשאלה "ואיבר המין שלו לא גדול, נכון?" היא השיבה "נכון". כשהעיתונאי שאל "כמו האצבעות שלו?" היא סירבה להרחיב והשיבה: "אני לא רוצה להביך אף אחד". אאוץ'!

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז". אתר רשמי
שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס מדברת על איבר המין של טראמפ/אתר רשמי

דניאלס סיפרה גם שמאז הפרסום, אנשים מופיעים במועדוני החשפנות בהם היא רוקדת ומשלמים לה - שימו לב לזה - כדי שתדרך על צ'יטוס. היא אמרה שכשהייתה במועדון חשפנות בפורט לודרדייל, פלורידה, כמות גדולה של גברים הומוסקסואלים פנו אליה עם שקיות של צ'יטוס והציעו לשלם לה 20 דולר אם תסכים לדרוך עליהם. דניאלס לקחה את הכסף ודרכה על הצ'יטוס הפזורים על הבמה עם נעלי העקב הגבוהות שלה עד שהפכו לחלקיקי אבק כתומים. ההשוואה בין טראמפ לצ'יטוס קשורה לגוון העור שלו ולדבריו של הקומיקאי פאטון אוזוולט שתיאר את הנשיא בעבר כ"שק אשכים גזעני טבול באבקת צ'יטוס".

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז". פנטהאוז, אתר רשמי
שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס דורכת על צ'יטוס/אתר רשמי, פנטהאוז

הריאיון מלווה בתמונה של דניאלס בעירום עטופה בדגל האמריקאי. היא אמרה בראיון שהיא מעולם לא ניסתה להפוך את הסיפור שלה לפוליטי, אולם שמחה שהפכה למודל לחיקוי לנשים, "אני מרוצה שנשים באות אליי ואומרות לי שאני ההשראה שלהן. זה מדהים", היא אמרה, "אבל אני מזכירה לעצמי מהר מאוד שזה לא מה שאני. אני מו**ת ז** לפרנסתי. אף אחד לא רוצה לדעת מה דעותיי הפוליטיות. האם יש לי כאלה? כן, אבל אני לא מעוניינת לחלוק אותם כי אני מודעת לכך שתפקידי בחברה הוא לעסוק בתחום הבידור. כן, הגרסה שלי לבידור היא להיות כוכבת פורנו, מה שהופך את זה לאפילו חשוב יותר: אני בריחה מהמציאות".

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז". פנטהאוז, אתר רשמי
שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז"/אתר רשמי, פנטהאוז

היא הוסיפה: "אנשים חושבים שפרשתי מהתחום מאז הפרסום אבל זה לא נכון. הייתי מועמדת לארבעה פרסי AVN ואני מצלמת סרט כל חודש. אחרים חושבים שאני כוכבת פורנו כי אני טיפשה, אבל ככה אני עושה הכי הרבה כסף בכמה שפחות עבודה". היא מודה שנמאס לה להגן על עצמה: "רציתי לכתוב ספר במשך שנים... נמאס לי להגן על עצמי. אני לא רואה סוף לזה. אני מרגישה שהסיפור שלי לא הסתיים. זה לא כל מה שאני רוצה לספר לאנשים". דניאלס סיפרה על תכניותיה להשתחרר מההסכם שחתמה עליו ולתרום את 130 אלף הדולר שקיבלה תמורת שתיקתה, בשם כהן וטראמפ, לפדרציה האמריקאית להורות מתוכננת.

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז". פנטהאוז, אתר רשמי
שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס על שער "פנטהאוז"/אתר רשמי, פנטהאוז

מאז נודע דבר קיומו של הסכם השתיקה בין דניאלס לעורך דינו של טראמפ, עלתה השאלה מי מימן את ההסכם, והאם אותם 130 אלף דולר הגיעו מכספי קמפיין הבחירות, דבר המנוגד לחוק. הנשיא טראמפ, שמכחיש את טענותיה של דניאלס על הרומן, הגיב על כך בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "עורך הדין כהן קיבל, ללא קשר לכספי הקמפיין, החזר על חוזה פרטי בין שני צדדים הידוע בכינוי הסכם סודיות". לדברי טראמפ "הסכמים אלה הם נפוצים מאוד בין סלבריטאים ואנשים עשירים. במקרה הזה, ההסכם נעשה כדי לעצור את טענותיה השקריות של גברת דניאלס על רומן, למרות שהיא כבר חתמה על מסמך מפורט המכיר בכך שלא היה שום רומן. זה היה הסכם פרטי. כסף מהקמפיין או כספי תרומות לא מילאו בכך שום חלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully