וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמה: כך הגיבה מי שתפסה את בעלה בוגד בה עם אחותה

14.5.2018 / 9:02

העימות בין האחיות הפך במהרה לזירת קרב מהסרטים, כשלאחות הגדולה נודע שאחותה שוכבת עם בעלה. האחות הנבגדת חשדה שבעלה מקיים רומן מהצד - אבל לא הצליחה לרסן את עצמה כשנודע לו שהפילגש היא אחותה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

ערוץ היוטיוב "לתפוס בוגד", שמתגאה בכמעט 100 בוגדים שנתפסו אצלו על חם ושילמו על כך ביוקר, הביא לנו השבוע את סצנת העימות הסוחפת ביותר שתועדה אי פעם בערוץ - ואולי זה כל כך עוצמתי וסוער דווקא בגלל שהפעם בתפקיד המאהבת נמצאת לא אחרת מאשר אחותה של האישה הנבגדת.

תפסה את בעלה בוגד עם אחותה. TO CATCH A CHETER, אתר רשמי
תפסה את בעלה בוגד בה עם אחותה - והתעמתה עמה/אתר רשמי, TO CATCH A CHETER

עוד בנושא:

לפרננדה המקסיקנית היו ספקות בנוגע למערכת היחסים שלה עם בעלה וחששה שהוא בוגד בה. אחרי שלא הצליחה לגלות זאת בעצמה, היא פנתה לערוץ היוטיוב "לתפוס בוגד" שיעזרו לה במשימה. מקביליהם המקסיקנים יצאו לעקוב אחר בעלה ותפסו אותו מבלה עם לא אחרת מאשר אחותה של פרננדה. הם צילמו אותם מתנשקים ומיהרו לספק את ההוכחות לאחות הנסערת.

זו קבעה להתעמת איתם בבריכה בביתה וכשאחותה הגיעה השתיים התיישבו על כיסאות השמש והחלו לשוחח. בהתחלה נראית פרננדה מנסה להוציא מאחותה הקטנה את האמת ברמזים קלים. היא שואלת האם יש לה מישהו ונשמעת מאוד מודאגת מכך שהיא לבד. אחותה מסרבת לחשוף את האמת ואומרת לה שהיא בסדר ושאין צורך לדאוג. כשבעלה של פרננדה מגיע לווילה, זו מחליטה לפתוח הכול ומציגה לאחותה את התמונה שלה לצד בעלה.

צפו בתיעוד המלא:

ברגע הזה נפתחת שם סצנת אקשן מטורפת. פרננדה שופכת עליה את היין ומתחילה להכות אותה, והבעל, ששומע מרחוק את הצעקות, מתקרב במהרה כדי לעצור אותן. ברגע הזה נכנס למקום מגיש התכנית והבעל המבולבל דוחף אותו (ונופל יחד איתו) לבריכה. האחיות ממשיכות לקלל ולהכות אחת את השנייה בהיסטריה, בזמן שהבעל יוצא מהבריכה ומנסה שוב להפריד כוחות. רגע לפני שהאחות הקטנה מצליחה לחמוק משם, פרננדה תופסת אותה מאחור ודוחפת אותה לבריכה. המגיש הרטוב קופץ אחרי האחות לבריכה ועוזר לה לצאת משם לפני שתפגע בעצמה. הסרטון מסתיים כשהאחות הקטנה יוצאת משם מושפלת ובוכה.

יותר מ-315 אלף גולשים צפו בסרטון הזה השבוע ולא הסתירו את התלהבותם. בין התגובות היו גם כמה שהתקשו להאמין שהסרטון בכלל אמיתי, "אני מתחיל לחשוב שזה מזויף", כתב אחד בתגובות, "כל התגובות מוגזמות מדי וזה שהבעל דחף את המגיש לבריכה זה בכלל מוזר". למרות הטענות הללו, לערוץ היוטיוב "לתפוס בוגד" יש מוניטין רחב בתחום והוא נתפס אמין בעיני העוקבים שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully