וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשדה שהחבר שלה בוגד בה, ותפסה אותו על חם עם המורה לספרדית

4.4.2018 / 9:27

לולה שמה לב שחברה מתנהג מוזר והחליטה להעמיד אותו מבחן כשהכניסה לביתם דוגמנית סקסית שהתחזתה למורה פרטית. אנריקה, כפי שתוכלו לראות, ממש לא עמד במבחן וחטף בגדול מחברתו

TO CATCH A CHEATER

כשלולה התחילה להבחין שהחבר שלה בשלוש השנים האחרונות אנריקה מתנהג מוזר, וגם מצאה תמונות מוזרות בפלאפון שלו, היא החליטה לעשות מה שכל בן זוג חשדן עושה - והעמידה אותו במבחן. לולה פנתה לערוץ היוטיוב "לתפוס בוגד" כדי לראות באמת אם חבר שלה יעמוד במבחן וישמור לה אמונים.

לולה ידעה שחברה צריך לעבור מבחן חשוב באנגלית ולשם כך היא שכרה את שירותיה של אושיית האינסטגרם והדוגמנית היפהפייה קריסטל מסה שהגיעה לביתם של השניים במסווה של מורה פרטית לספרדית ולראות כיצד הוא יעמוד בפיתוי. כמובן בזמן שהכול מתועד על ידי אנשי הערוץ. ובכן, זה לא נגמר כל כך טוב.

עוד ב"אסור לפספס"
נתפס בוגד בחברתו - ואתם לא תאמינו מה היה התירוץ העלוב שלו
גילתה שארוסה בוגד בה - בגלל שהתקשר אליה בטעות באמצע הסקס

לולה בוגד.
חבר בוגדני. אנריקה והדוגמנית המתחזה

אנריקה התוודה מהר מאוד שהוא מנהל רומן מהצד ואמר לקריסטל: "בגדתי בלולה אבל רק ארבע פעמים. גברים הם כאלו. כשאתה רואה מישהי שנראית ממש טוב.."

אנריקה אפילו לא ניסה להתנגד כשקריסטל ויתרה על השיעור וניסתה לשבת על רגליו וכל זה למול עיניה ההמומות של לולה חברתו, שהחליטה שזה מספיק לה, התפרצה לבית והחלה לתקוף את חברה הבוגדני כשהתעמתתה עמו לפני שהעיפה אותו מהבית. "אל תחזור לקחת את הדברים שלך, אני אשרוף אותם", היא צרחה. האמת? אפשר להבין אותה. האם אתם הייתם עומדים במבחן הזה?

עוד באותו נושא

הארוס נתפס על חם עם דוגמנית חצי ערומה וזה נגמר בפיצוץ

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully