וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שארוסה בוגד בה – בגלל שהתקשר אליה בטעות באמצע הסקס

13.12.2017 / 11:14

ויקי קנוורד ענתה לשיחה מארוסה ונחרדה לשמוע אותו ואישה נוספת גונחים. היא בדקה את יומן השיחות שלו וגילתה כי הוא נפגש עם אישה בזנות באופן קבוע - כולל למחרת היום בו התארסו. לא תופתעו לגלות שהיא ביטלה את החתונה

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון – גבר שתפס את חברתו בוגדת בו וצילם הכל

כשויקי קונוורד בת ה-30 ענתה לשיחת טלפון מבעלה לעתיד, היא ציפתה לשמוע אותו שמח לקראתה ולקראת האירוע המרגש. במקום זה, היא שמעה את טיי סמית' בן ה-35, ואישה נוספת, גונחים - והבינה מיד כי הוא בוגד בה. היא ניתקה את השיחה, והחליטה לרחרח מעט ולחשוף את מעלליו של הארוס הבוגדני - לא תופתעו לגלות שהיא לא אהבה את התוצאות.

היא בדקה את יומן השיחות במכשיר הנייד שלו, ושמה לב למספר לא מזוהה שהופיע מספר פעמים בשעות המאוחרות של הלילה. בעזרת גוגל, ויקי גילתה שהמספר מוביל לסוכנות ליווי מקומית, אך הגרוע מכל עוד היה לפניה.

עוד בנושא
גילתה שבעלה בוגד בה בטיסה דרך הנייד שלו, וגרמה לנחיתת חירום
האזינו: גילתה שבעלה בוגד בה בתוכנית רדיו בשידור חי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפגשו כאשר עבדו ביחד באתר בנייה. ויקי קונוורד וטיי סמית'/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא המשיכה לסרוק את יומן השיחות וחזרה מספר חודשים אחורה, ואז נפלה עליה המכה הגדולה: סמית' התקשר לסוכנות הליווי 24 שעות בלבד לאחר שהציע לה נישואים. "הייתה האישה השמחה עלי אדמות באותו יום", סיפרה, "ושנינו החלטנו שנשקיע כל אגורה כדי להפוך את יום החתונה לטוב ביותר. במקום זה, הוא החליט לבזבז את הכסף לאירוע על איזה בזנות".

השניים נפגשו כאשר עבדו יחד באתר בנייה. "הוא היה משגע, התחלנו להתכתב ולצאת יחד להפסקות עישון כמה שרק אפשר", אמרה ויקי, "שלושה שבועות לאחר מכן הוא נישק אותי וחודשיים אחר כך עבר לגור איתי. יום אחד הוא חזר הביתה מהעבודה, נכנס לחדר השינה, כרע ברך והציע לי להתחתן איתו. רק יצאתי מהמקלחת, השיער שלי היה רטוב ולא הייתי מאופרת. חשבתי שהוא אוהב אותי על מי שאני. הוא אמר לי שנועדנו להיות ביחד וסיפר לי שאף פעם לא בגד, שהוא לא מסוג הגברים הזה. סמכתי עליו לחלוטין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איך יכול להיות שהגבר שאני אוהבת מסוגל לעשות דבר כזה?". הזוג בימים שמחים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם העובדות לצידה, ויקי התעמתה עם טיי. "גיליתי את שמה של הבחורה והזכרתי באוזנו את השם בתמימות", תיארה, "הוא ניסה להעמיד פני טיפש בהתחלה, ואז סיפר לי שהיה בבית שלה, אך לצורכי עבודה. אמר שהוא עובד על המרזב של הבניין שלה". לבסוף, הוא נאלץ להודות ששילם לה עבור סקס: "הוא אמר שרק קיבל מסאז' עם "סוף שמח", כאילו זה אמור לגרום לי להרגיש יותר טוב. אחרי כמה דקות הודה ששכב איתה. נגעלתי נורא, איך יכול להיות שהגבר שאני אוהבת מסוגל לעשות דבר כזה?".

לתדהמתה של ויקי, טיי חשב שהחתונה תתקיים כרגיל. "הוא הסתובב אלי ושאל 'אנחנו לא יכולים פשוט לשכוח מזה?"', היא סיפרה, "אמרתי לא שהוא דוחה אותי וביטלתי את החתונה". היא גם הלכה למרפאה, כדי לבדוק שטיי לא העביר לה מחלת מין, ולשמחתה גילתה כי היא נקייה.

בתקשורת הבריטית דווח שהארוס (עכשיו כבר לשעבר) עבר דירה, התנצל בפניה מספר פעמים, וכעת הוא אומר כי הוא "מתחרט שנפגש עם יצאניות". לוויקי נותרה רק שאלה אחת חשובה: "אני מחפשת מישהו שלא משלם על סקס, זה כל כך מוגזם?".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully