וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לרגע בו האישה גילתה שבעלה בוגד בה - בשידור חי ברדיו

23.8.2015 / 10:03

מאזינה שחשדה כי בעלה פתח חשבון באתר הבגידות אשלי מדיסון התקשרה לתוכנית רדיו שהציע לבני זוג חשדניים לבדוק האם יש אמת בפחדים שלהם. מאותו הרגע, השיחה הידרדרה למחוזות מכוערים

Fitzy and Wippa

אתר הבגידות אשלי מדיסון נפרץ לפני כחודש, ולפני מספר ימים קיימו ההאקרים את הבטחותיהם, ופרסמו את פרטיהם האישיים של מיליוני בוגדים ובוגדות מרחבי העולם. תוכנית רדיו אוסטרלית החליטה לתפוס טרמפ על הפרשה העסיסית, ומגישיה הציעו למאזינות חשדניות ליצור עמם קשר, והם יבדקו עבורן האם בני הזוג שלהן היו רשומים לאתר המושמץ.

אישה שהציגה עצמה בשם ג'ו עלתה לשידור, וסיפרה שהיא חושדת בבעלה כבר זמן מה. "כששמענו שהאתר נפרץ הוא הגיב בצורה מוזרה. כספים התחילו להעלם מחשבון הבנק שלנו ללא הסבר, והוא מסתגר עם הסמארטפון שלו".

השדרנים בדקו את מספר הטלפון של הבעל, וגילו כי הוא היה פעיל באתר ופרטיו דלפו לרשת. כשבישרו זאת לג'ו, היא הגיבה בתדהמה. "אתם צוחקים עלי? האתר הזה הוא בושה וחרפה, אנשים צריכים להתבייש בעצמם". לאחר מכן ניתקה את השיחה בזעם, והותירה את המגישים ההמומים להתמודד עם רגשות האשם שלהם.

"אני לא יודע אם היינו צריכים לעשות את זה", אמר אחד מהם ושותפו הוסיף "זה לא השאיר אותי עם הרגשה טובה. איזה מצב נוראי לעמוד בו". השניים הוסיפו כי תגובתה של ג'ו הייתה מובנת, אבל כדאי לה לשוחח עם בעלה. "יכול להיות שהוא פתח משתמש אבל התחרט ולא עשה עם זה שום דבר", הציע אחד המגישים. כמובן שזה מה שהוא עשה, מיד אחרי שהחתול אכל לו את שיעורי הבית.

עוד באותו נושא:
בגד באשתו אחרי עשור ללא סקס - ושילם את המחיר אחרי שעה
תיעוד: מה קרה לגבר שנתפס ע"י חברתו בבגידה בסופרמרקט?
אחיות תפסו אישה בוגדת בבעלה במשחק בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully