וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגד באשתו אחרי יותר מעשור בלי סקס - ואחרי שעה שילם את המחיר

16.8.2015 / 11:27

גבר אנגלי שלא שכב עם אשתו הנכה יותר מעשר שנים החליט לבגוד בה עם אישה שפגש באינטרנט. תוך ארבע דקות הם כבר עשו סקס מאחורי עץ ואחרי שעה היא סחטה ממנו 10,000 ליש"ט ואז טענה שאנס אותה

יח"צ - חד פעמי

בסרטון - פרסומת לאתר הבגידות "אשלי מדיסון"

אם מישהו היה צריך דוגמה נוספת לזה שהקארמה זוכרת הכל ומחזירה פי כמה, הנה דוגמה לוהטת היישר מהעיר דרבי באנגליה.הגיבור הוא גבר אלמוני, שלא קיים יחסי מין עם אשתו יותר מעשור כיוון שהיא סובלת מנכות. הוא הכיר ברשת את אליסון בנר, אם לארבעה בת 40, והשניים קבעו להיפגש בבית קפה. ארבע דקות בלבד אחרי שהפגישה התחילה בנר כבר הציעה לגבר לקיים יחסי מין מאחורי עץ מחוץ לבית קפה. הבעל הבוגדני קפץ על המציאה, והשניים חיללו את החורשה הסמוכה ונפרדו כידידים, לא לפני שהגבר העניק לה 80 ליש"ט כדי שתקנה לעצמה הלבשה תחתונה לוהטת לקראת הפגישה הבאה שלהם.

אליסון בנר. דיילי מייל, צילום מסך
תמונת המעצר של אליסון בנר. תנסו לזכור את הפרצוף בפעם הבאה שאתם מחפשים מאהבת/צילום מסך, דיילי מייל

כשעה אחרי המפגש אליסון שלחה לגבר הודעת טקסט, וכתבה "מה שעשינו היה פסול. זה עלול להגיע לבית המשפט". לאחר מכן התקשרה אליו וסיפרה שיש בידיה צילומים שלהם מקיימים יחסי מין ואם הוא לא רוצה שאשתו תגלה על הרומן - כדאי לו לשלם 10,000 ליש"ט. הגבר המבוהל העביר לה 3,500 ליש"ט באותו הרגע, וסכום זהה זמן קצר לאחר מכן. מספר ימים לאחר מכן קיבל הגבר שיחת טלפון נוספת מהמאהבת לרגע שלו, בה טענה שאנס אותה ונתנה את השפופרת לגבר אחר שקילל והעליב אותו. באותו הרגע הבין הבחור הבוגדני שנפל קורבן לעוקץ, ופנה לעזרת המשטרה.

"הוא מרגיש מטומטם ונבוך" סיפרה גרייס הייל, עורכת הדין של הגבר, ל"דיילי מייל". בנר הודתה בסחיטה, ונשלחה ל-15 חודשי מאסר. השוטרים פשטו על חשבון הבנק של הבחורה הפתיינית, וראו שהועברו אליו 7,000 ליש"ט שהפכו לפחות מ-4,000 אחרי שלושה ימים בלבד. אין ספק שהיא מהירה.

עוד בנושא
תיעוד קשה: כך מטפלות נשים סיניות במאהבות של בעליהן
עוד בנושא
חייל חזר הביתה מוקדם כדי להפתיע את אשתו - ומצא אותה בוגדת בו עם חייל אחר
תיעוד: מה קרה לגבר שנתפס ע"י חברתו בבגידה בסופרמרקט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully