וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: כך מטפלות נשים סיניות במאהבות של בעליהן

13.8.2015 / 10:12

חומצה, סכינים, לבנים והשפלה פומבית: סרטון קשה לצפייה מציג את הדרכים האלימות בהן משתמשות נשים סיניות כדי לנקום במאהבות של בעליהן

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בחודש אפריל האחרון עלה לרשת הסרטון המזעזע הזה, בו תועדו נשים סיניות מפשיטות באמצע הרחוב בחורה שנחשדה כמאהבת. הסרטון עורר הדים בעולם, וחשף תופעה חדשה ומחרידה במיוחד בסין: נשים אשר משתמשות באלימות קשה כלפי נשים אחרות שנחשדות כמאהבות של בעליהן.

הסיבה לתופעה נעוצה ככל הנראה בחוק הסיני, שאומר כי במקרה של גירושים כל אחד מבני הזוג נשאר עם רכושו שלו. ברוב המקרים הדירה רשומה על שמו של הבעל, והאישה הנבגדת מוצאת עצמה ללא קורת גג. יותר מחצי ממקרי הגירושים בסין נובעים מבעלים שבוגדים בנשותיהם, ולכן הן החליטו להחזיר מלחמה, אבל בחרו בחזית הלא נכונה.

השיטה עובדת כך: בתחילה שולחות הנשים אזהרה בדמות גברים ביריונים או תמונות מלחיצות למאהבות. אם הן ממשיכות לקיים קשר רומנטי עם הבעל, הנשים מפעילות אלימות קשה מאוד. במקרים מסויימים נשים שפכו חומצה או חתכו בסכין פנים של מאהבות, כדי שהבעלים יפסיקו להתרועע עמן.

אילוסטרציה. ShutterStock
שכבת עם גבר נשוי? צפי לביקור מהבחור הזה/ShutterStock

בתחילת השנה נסגרה בסין האפליקציה בשם "דידי דה רן" בה יכלו נשים לשכור ביריונים, בעיקר מאמני ספורט ואנשי עולם תחתון, כדי להפחיד ולהכות את המאהבת של בעליהן.

עוד בנושא
חייל חזר הביתה מוקדם כדי להפתיע את אשתו - ומצא אותה בוגדת בו עם חייל אחר
תיעוד: מה קרה לגבר שנתפס ע"י חברתו בבגידה בסופרמרקט?
מה שעשתה האישה שגילתה שבן זוגה בגד בה הפך אותה ללהיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully