וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: נשים מכות בזעם ומפשיטות את המאהבת של הבעל

טרנד חדש ומטריד במיוחד שוטף את רחובות סין: נשים תוקפות באמצע הרחוב את המאהבות של הבעלים שלהן. חלק מהתמונות עלולות להיות קשות לצפייה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

סרטונים חדשים שמציפים את הרשת בימים האחרונים חושפים מנהג חדש ומזעזע בסין: נשים שתוקפות באלימות באמצע הרחוב את המאהבות של בעליהן, מכות ומשפילות אותן בפומבי. אם יש מישהו שעומד בצד ומתעד - מה טוב.

בתיעוד אחד נראית אישה שוברת מרצפת על מי שנחשדה על ידה כפילגש של בעלה. לתקיפה הצטרפו חברותיה של האישה, שהפילו את המאהבת לרצפה והפליאו בה את מכותיהן.

במקרה אחר שאירע בשנחאי, אישה הפשיטה ומשכה בשיערותיה של המאהבת של בעלה במרכז קניות הומה אדם. המאהבת יושבת על הרצפה כשתחתוניה מופשלים ומאות בני אדם עומדים מסביב ולא מושיטים לה עזרה. על פי המשטרה המקומית, לא התקבלה קריאה על האירוע ולכן הם לא הגיעו למקום.

לקוחה שהייתה במרכז הקניות והייתה עדה לאירוע סיפרה לאתר Mirror מה דעתה על התקיפות. "לבחורות האלה מגיע להיות מותקפות בפומבי. הן צריכות לדעת שאם ינסו לגנוב את הבעלים שלנו אנחנו נגלה את זה ונמצא אותן. מגיע להן ללמוד לקח ולעזוב את הבעלים שלנו בשקט". והבעלים, למה הם לא מותקפים ברחובות סין? אה, בעצם גם זה קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully