וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארוס נתפס על חם עם דוגמנית חצי ערומה וזה נגמר בפיצוץ

13.3.2018 / 9:21

ג'והאנה רצתה לבדוק אם לאונרדו נאמן לה, רגע לפני החתונה. באמצעת התוכנית "לתפוס בוגד", היא שלחה אליו שחקנית שתפקידה לפתות אותו, וזה הסתיים רע מבחינתה - כשפרצה בכעס לחדר השינה

To Catch a Cheater

ג'והאנה בסך הכול רצתה לוודא כי ארוסה נאמן לה, רגע לפני היום הגדול שלהם. היא סידרה לו מלכודת דבש דרך התוכנית "לתפוס בוגד" וקיוותה לטוב, אבל קיבלה את ההיפך הגמור, ונאלצה להתפרץ לחדר השינה, שם העניינים בינו לבין הדוגמנית הסקסית שנשלחה אליו כבר החלו להתחמם.

בן הזוג, לאונרדו, לא ידע מה מצפה לו כאשר הוזמן לתקן מחשב בבית של לקוחה. היא פתחה לו את הדלת לבושה בחלוק והגישה לו לפטופ. "הוא לא עובד", אמרה, "אולי זה כי ראיתי יותר פורנו". היא התיישבה לידו על הספה, החלה לפתוח את החלוק שלה ושאלה: "אתה לא אוהב?".

עוד בנושא

גילתה שארוסה בוגד בה – בגלל שהתקשר אליה בטעות באמצע הסקס
גילתה שבעלה בוגד בה כשהבחינה במקרה בתמונה של חדר השינה שלה באינסטגרם של אישה אחרת

בוגד נתפס על חם. אתר רשמי
ג'והאנה נאלצה לצפות בבן זוגה עומד לבגוד/אתר רשמי

ג'והאנה, שבכל הזמן הזה ישבה יחד עם צוות התוכנית שהמתין בחוץ וצפתה בתמונות שצולמו במצלמה נסתרת מתוך הבית, החלה להתעצבן. "אל תתעצבני על קים", אמר לה אחד מאנשי הצוות, שהגן על השחקנית שבסך הכול עשתה מה שהתבקשה. "לא, אני יודעת שזו העבודה שלה", השיבה בת הזוג המודאגת.

בשלב הזה, קים הציעה ללאונרדו משקה, אך הוא סירב: "אני בשעות עבודה", אך לבסוף נכנע והתכבד בכוס יין - מה שג'והאנה מאוד לא אהבה לראות. "אתה בן ז***", היא אמרה, "אני אהרוג אותך". פה העניינים כבר יצאו לגמרי משליטה, לאונרדו עוד ניסה לגמגם ש"לא כדאי" כשקים לקחה אותו לחדר השינה שלה, אבל גם הפעם נכנע לה.

"אף אחד לא צריך לגלות שזה קרה", הוא אמר, והדוגמנית הרגיעה: "אף אחד לא יידע". את זה ג'והאנה כבר לא הייתה יכולה לסבול, היא התפרצה לתוך חדר השינה ומצאה את השניים על המיטה. לאונרדו לבש במהירות את החולצה ונעמד בבהלה. "מה זה?", שאלה אותו ארוסתו, "זה לא מה שזה נראה", הוא השיב לה בקלישאה הידועה, "בסך הכול באתי לפה כדי לתקן מחשב".

לאחר מכן, בני הזוג החלו לצעוק אחד על השנייה, עד שג'והאנה יצאה החוצה בסערה, וכך למעשה הסתיים הסרטון. לא ידוע מה עלה בגורלה של מערכת היחסים הזו, אבל אפשר להמר די בביטחה שהחתונה לא התקיימה כמתוכנן.

עוד באותו נושא

נתפס בוגד בחברתו - ואתם לא תאמינו מה היה התירוץ העלוב שלו לזה

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully