וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפס את חברה שלו בוגדת בו על חם - ובחר לתעד את עצמו בסלפי

31.3.2018 / 0:08

מריאנו יצא למועדון ולהפתעתו גילה שגם זוגתו נמצאת שם, ושהיא לא לבד. במקום לכעוס הוא בחר להצטלם לידה בזמן שהיא מתגפפת עם מישהו אחר, והעלה את התמונה לטוויטר. כמובן שהגולשים לא נותרו אדישים לזה

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - עוד בוגדת שנתפסה על חם

לגלות שבן או בת הזוג שלכם בוגדים בכם זו תמיד חוויה נוראית, בטח כשאתם תופסים את מי שסמכתם עליו על חם, וקשה להעריך מראש כיצד כל אחד יגיב בסיטואציה כזו. ועדיין, די בטוח להמר שלא רבים מאיתנו היו מגיבים כמו הבחור הזה מארגטינה, שמצא את החברה שלו מתנשקת עם מישהו אחר, ובתגובה פשוט התיישב לידם ותיעד את האירוע בסלפי.

מריאנו בן ה-20, מבואנוס איירס, יצא לבלות בלי בת זוגו, אבל כשהגיע למועדון גילה שהיא גם נמצאת שם, ושהיא לא לבד. הוא ראה אותה מתנשקת עם מישהו אחר בלהט ובצורה מאוד רגועה פשוט התיישב בשקט לידם, הרים את הטלפון וצילם. "חברה שלי (עכשיו אקסית) לא ידעה שאנחנו באותה מסיבה", הוא כתב מעל התמונה שהעלה לסנאפצ'אט ולטוויטר.

עוד בנושא
צפו בתגובה המפתיעה של החברה שנתפסה על חם במיטה עם גבר זר
החבר ההמום צפה בבת זוגו בוגדת בו עם כוכב יוטיוב

תפס את חברתו בוגדת וצילם סלפי. צילום מסך
מה אתם הייתם עושים במצב הזה?/צילום מסך

והחברה? היא בכלל לא שמה לב שנתפסה, והבינה את זה רק כשגילתה את התמונה ברשת. וזה לא היה הסוף מבחינתה. אחרי שהתמונה הפכה ויראלית (17 אלף ציוצים מחדש, למעלה מ-70 אלף לייקים עד כה). מריאנו העלה לטוויטר גם את צילומי המסך של תכתובת ההודעות שלו עם בת הזוג הסוררת, בהן היא ניסתה להסביר את עצמה.

"הייתי מאוד שיכורה והשמן היה מאוד עקשן, הוא כל הזמן דיבר ואני לא יודעת איך זה הגיע לזה", היא כתבה לו, "אני אוהבת אותך ורוצה להיות איתך". מריאנו השיב: "יכולת להתאמץ קצת יותר כדי למנוע את זה". כנראה שאין צורך להגיד, אבל השניים לא חזרו להיות ביחד אחרי זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully