וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסה על חם: החבר ההמום צפה בבת זוגו בוגדת בו עם כוכב יוטיוב

12.9.2017 / 11:56

קונור מרפי, כוכב יוטיוב עם למעלה ממליון עוקבים ניגש אל הבחורה, והיא פלירטטה איתו ונתנה לו את מספר הטלפון שלה - והכל לעיני החבר המופתע והזועם. בהמשך, גילה שזו הייתה רק ההתחלה

To catch a cheater

אף פעם לא נעים לגלות כי בן או בת הזוג שלכם, האדם שאתם הכי סומכים עליו, בגד בכם ובאמונכם. אך מה הייתם עושים אם הייתם נאלצים לצפות בבגידה הזו בסרטון, ולראות במו עיניכם את הסיוט הגדול שלכם מתגשם? זה מה שקרה לבחור אחד מארצות הברית, שצפה בחברתו מפלרטטת עם כוכב יוטיוב ומחליפה איתו מספרי טלפון, ומאוחר יותר גילה שהשניים נפגשו ושהם ככל הנראה גם -שכבו.

הכל החל בשיתוף פעולה בין כוכב היוטיוב, קונור מרפי, לערוץ באותה הפלטפורמה בשם 'לתפוס בוגד'. מרפי, שבנה לעצמו מאגר של למעלה ממיליון עוקבים בזכות המתיחות שהוא מעלה לרשת והודות לגופו השרירי והחטוב, הצטרף לערוץ הנוהג לחשוף אנשים שבוגדים, במטרה לתפוס על חם את החברה הבוגדנית.

הוא ניגש אל הבחורה ברחוב ואמר לה שתופיע בערוץ שלו אם תשתף פעולה עם מספר משחקים. היא הסכימה להשתתף, מבלי שידעה שהחבר שלה צופה בכל הנעשה. היא פלירטטה עם מרפי, מיששה את שרירי הבטן שלו ובשלב מסוים אף נישקה אותם. למרבה הזעם של בן זוגה, לאחר שהמצלמות כובו והחברה צולמה במצלמה אחרת ללא ידיעתה, היא נתנה למרפי את מספר הטלפון שלה וקבעה לדבר איתו בנוגע למסיבה ו"אימוני כושר" שיעביר לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בסרטון המלא

החבר, שהתקשה להאמין למה שראה, שאל בייאושו את המגיש: "תהיה אמיתי איתי - הוא שכב איתה? מה קרה?". בתגובה הוא קיבל תשובה שבוודאי לא רצה לשמוע, ושלא ממש משתמעת לשתי פנים: "ובכן, הוא לא ממש אמר את זה, הוא אמר שהוא 'הרס' אותה".

אז מה אתם הייתם עושים במקומו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully