וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שגרם לסגירת חדר הכושר לנשים בלבד בערב הסעודית

5.5.2018 / 0:24

קטע שבו תועדה אישה בבגדי ספורט צמודים הועלה לרשת וחולל סערה בממלכה השמרנית. בעקבות זאת, שר הספורט הכריז: "אנחנו לא יכולים לסבול את זה"

SNAPCHAT

להיות אישה במשטרים אפלים זה לא פשוט. את הדיכוי ניתן לחוש כמעט מדי יום ביומו, וכמעט בכל צעד וצעד, כמעט בכל פינה. דוגמא לכך ניתן היה לקבל בערב הסעודית, כשחדר כושר לנשים בלבד נסגר לאחרונה, זאת בשל סרטון של אחת המתאמנות, שצץ ברשת וחולל סערה.

בסרטון, שהועלה על ידי מגישת הטלוויזיה הכווייתית הלימה בולנד, נראית אישה מתאמנת בבגדי ספורט צמודים ושיער לא מכוסה - שום דבר פרובוקטיבי במיוחד לעניניים מערביות, אך כנראה שזה הספיק עבור המשטר הסעודי. "אנחנו לא הולכים לסבול את זה", צייץ שר הספורט הסעודי טורקי אל-שייח, לאחר שהחליט לסגור את חדר הכושר. אל-שייח, המקורב לנסיך מוחמד בן סלמאן אאל סעוד, הורה לחקור ואף להעמיד לדין את האחראיים.


עוד ב"אסור לפספס":

קיבלה במתנה 20 אייפונים מ-20 בני הזוג שלה ומכרה אותם כדי לקנות בית
סוחרת הסמים שרצתה לייקים מיררה בבכי כשנשלחה למאסר
דוגמנית נתבעת על הטרדה מינית של כלב - והיא טוענת שהיא זו שהוטרדה
מבקרת צעצועי מין בחנה את בובת המין הגברית "סטיבן" ויצאה מזה עם טראומה

חדר כושר של נשים בערב הסעודית. SNAPCHAT, מערכת וואלה! NEWS
הבחורה הזו חוללה בלגן של ממש/מערכת וואלה! NEWS, SNAPCHAT

כידוע, בערב הסעודית ישנם חוקים רבים שנועדו להגביל נשים, בין היתר כאלה שמאלצים אותן לכסות את השיער ואת גופן כשהם יוצאות לפומבי.

בולנד, שכאמור, העלתה את הסרטון, ובעקבות כך זכתה למבול של ביקורות וקללות, הגיבה: "אגיש תביעה נגד כל האנשים שגילו כלפי חוסר כבוד. יש לי אמון מלא ברשויות החוק הסעודית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully