וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית נתבעת על הטרדה מינית של כלב - והיא טוענת שהיא זו שהוטרדה

1.5.2018 / 9:32

כלב מסכן מצא עצמו במרכזה של פרשת הטרדה מינית, אחרי שבעליו טען שדוגמנית אינסטגרם פיתתה אותו - ואוננה לו - במהלך הצילומים. היא בתגובה מפרסמת את הסרטון המלא בו נשמע הצלם מטיח בכלב לקיים יחסי מין עם הדוגמנית

Deyana Mounira

איש עסקים אמריקאי תובע דוגמנית אינסטגרם בסכום של 1.5 מיליון דולר בטענה שהטרידה מינית את כלבו, טרייר רוסי שחור וגדול בשם הף. הדוגמנית, דיאנה מונירה, טוענת שמדובר בכלל במקרה הפוך - וזה היה דווקא הכלב שהטריד אותה מינית אחריו שבעליו הפציר בו לקיים עמה יחסי מין במהלך הצילומים.

איש העסקים, יליד אירן, טוני טוטוני, הפתיע את עוקביו באינסטגרם כשפרסם תצלום של תביעה נגד דוגמנית האינסטגרם דיאנה מונירה. לדבריו, היא תקפה מינית את כלבו במהלך צילומים וגרמו לו לעוגמת נפש. הדוגמנית בת ה-27 השתתפה בצילומים שנערכו באחוזתו של טוטוני ועל אף שהתבקשה שלא - פרסמה מאוחר יותר באינסטגרם סרטון קצר מהיום, בו נראה הכלב הף מזנק עליה, מרחרח את ישבנה ומנסה לכאורה לבצע בה מעשים מיניים. לדבריה, היא פרסמה את הסרטון בהומור - אולם אחרי שנודע לה שהיא מואשמת בהטרדה מינית של הכלב, היא חזרה בה ואמרה שפרסמה את הסרטון כדי להוכיח לכולם שזו דווקא היא הקורבן האמיתי להתעללות.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

שחקנית התפשטה ברחוב במחאה על ההטרדות המיניות

לכתבה המלאה

טוטוני טוען שמונירה הוזמה ליום צילומים באחוזתו ובשלב מסוים פיתתה את כלבו, שיחקה עם איבר מינו ואוננה לו. עוד טוען שביקש ממנה לא להשתמש בתוכן המצולם, אך זו בחרה שלא לעמוד בהבטחתה. היא פרסמה את אחד הסרטונים תחת הכותרת: "אהבה על ארבע השתלטה על סט הצילומים, כשהצלם כל הזמן אומר לו לקפוץ עליי".

בכתב התביעה צוין: "ביקשתי ממנה יפה שלא להעלות את הקליפ שלה מקיימת יחסי מין עם הכלב שלי, כי זו התנהגות דוחה. דוגמניות האינסטגרם האלו צריכות ללמוד איך להתנהג בכבוד". עוד נכתב בתביעה שגובהו של הף מטר וחצי כשהוא עומד על רגליו האחוריות, בעוד הדוגמנית מגיעה לגובה של 1.67 ס"מ.

מונירה לא נותרה חייבת ופרסמה ביממה האחרונה את התיעוד הלא ערוך של המקרה, ללא מוזיקת הרקע, בו ניתן לשמוע מישהו מחוץ לפריים, טוטוני לדבריה, מדרבן את הכלב לקפוץ עליה ולבצע בה מעשים מיניים. בשלב מסוים ניתן לשמוע את הבחור צועק: 'תני לו לעשות את זה', 'ת***ן אותה' ו-"כמעט היה לי את זה, תחזרי... רק תעמיד שם ותני לו לרחרח את הישבן שלך'. בשלב מסוים היא אומרת "אלוהים אדירים הוא אונס אותי" והבחור משיב לה, "תני לו לעשות את זה".

לצד הסרטון, מונירה חשפה את הצד שלה: "לא הרגשתי בנוח כשטוני הטריד אותי, מילולית ומינית. הוא חפן אותי בכוח, ללא הסכמתי, וניסה להכניס אותי לאחד החדרים בבית בניגוד לרצוני. הוא המשיך לנסות גם אחרי שאמרתי לו להפסיק. הוא דרבן את הכלב לקפוץ עליי והורה לי להרשות לו לעשות את זה".

לטענתה, היא השיגה את התיעוד מטוטוני אחרי מאמצים רבים ושיתפה אותו בשל חשש שטוטוני יעשה זאת לפניה, באופן שיבזה אותה. היא הוסיפה: "הרגשתי פגיעה וניסיתי לצאת מזה הכי טוב שאני יכולה כי בכנות שחששתי למצבי. לפני שהלכתי, ביקשתי את התמונות שצולמו והוא סירב לשלוח לי אותם או את הסרטונים ולא הסביר מדוע. בסופו של דבר הצלחתי להשיג את הסרטונים שלי. מהחשש שהוא ייראה את הסרטונים המשפילים האלה לחבריו ולציבור בכללי, פרסמתי את הסרטון כסרטון קומי בעמוד האינסטגרם שלי. אני מקווה שהציבור יפנים את המצב שהייתי בו ויבין שכל מה שאני רוצה לעשות זה לחשוף גברים מטרידים כמוהו".

טוטוני טוען להגנתו שזה לא הוא שהפציר בכלב להתנהג ככה ושהסרטון צולם בידי צלם מקצועי. עורך הדין של טוטוני אמר ל-TMZ, שם גם פורסם הסרטון הלא ערוך לראשונה: "לא משנה מה אירע בצילומים ביניהם ולא משנה מי יזם מה, הבעיה המרכזית היא שאחרי הצילומים נאמר לה במפורש לא לפרסם את הסרטונים של הף כי זה יפגע בתדמית של הלקוח שלי אשר הוא איש ציבור. אם היא הוטרדה מההתנהגות של הף או הלקוח שלי, למה היא נראית מחייכת וצוחקת בסרטון? למה היא נשארה בסט שעות אחרי שהצילומים הסתיימו?".

אחרי פרסום הסרטון טוטוני כתב באינסטגרם שלו: "אני לא מאמין שהבחורה צמאת הפרסום הזאת השתמשה בכלב שלי כדי להשיג עוקבים". בהודעה שלו הוא כתב שהוא תובע את דיאנה כדי ללמד אותה "לקח כבד" על "איך להתנהג בכבוד". טוטוני סירב להגיב לטענות של מונירה על הטרדה.

אורח חייו המפוארים של טוני מוצגים לראווה בעמוד האינסטגרם שלו, שם יש לו יותר מ-1.5 מיליון עוקבים. לאחר פרסום מקרה התביעה, הוא הצליח להרגיז את העוקבים שלו כשהוסיף לתמונת האיסנטגרם של כלבו (כן, גם לכלב שלו יש איסנטגרם) את הטקסט: "קורבן להתעללות מינית #me2", כשהוא מתייחס לקמפיין ההטרדות המיניות ההוליוודי שזכה להאשטאג METOO .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully