וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים שמכרו את בתוליהן תמורת מיליונים שיקרו? האישה הראשונה בוידוי מצמרר

26.4.2018 / 9:01

אלכסנדרה קפרן הייתה הראשונה שחשפה בשידור חי שהיא מעוניינת למכור את בתוליה בסכום עתק לכל המעוניין - וסחפה אחריה גל של נשים שפעלו בדומה. היום היא מספרת שהכול היה שקר שהרס לה את החיים וכמעט הוביל להתאבדותה

ITV

מדי כמה שבועות עולה לכותרת צעירה נוספת שמספרת כי מצאה קונה המוכן לשלם סכום עתק עבור לקיחת הבתולין שלה. הראשונה שעשתה את זה היא אלכסנדרה קפרן בת ה-18 מרומניה שבתכנית הבוקר הבריטית "הבוקר הזה" סיפרה על תכניתה למכור את בתוליה בסכום של 850 אלף אירו לכל המעוניין - כדי לרכוש בית להוריה, שלדבריה בכלל מתכחשים אליה מאז נודע להם על החלטתה המפוקפקת. זמן קצר לאחר מכן פורסם שקפרן הצליחה למכור את בתוליה במכירה פומבית לאיש עסקים מהונג קונג תמורת סכום מטורף של 2.3 מיליון אירו.

המכירה, לדבריה ולדברי שאר הנשים שהלכו בעקבותיה, נעשתה דרך אתר סוכנות הליווי הגרמנית "סינדרלה אסקורט". היא סיפרה אז: "רציתי למכור את הבתולים שלי במקום להעניק אותם לחבר עתידי שאולי יעזוב אותי בכל מקרה. אני מאמינה שהרבה בנות אחרות מרגישות כמוני. כמה מכן לא היו מוכנות לוותר בדיעבד על הפעם הראשונה שלהן בשביל להרוויח 2 מיליון אירו?"

היום, יותר משנה מאז עלתה קפרן לכותרות בכל העולם, שחקנית הפורנו והמפיקה עטורת הפרסים, הארייט 'שוגרקוקי', חושפת שסיפורה של קפרן למעשה מפוברק - ושמדובר בלא פחות מתעלול יחצני של סוכנות הליווי, שהרסה לגמרי את חייה. "זה מעולם לא קרה. לא היה אף קונה - לא היה אדם כזה. כל הסיפור היה למעשה תעלול שיווקי", סיפרה קפרן בשיחה עם הארייט. לדבריה, פנה אליה ברשת גבר שהציע לה הזדמנות חד פעמית להתפרסם. היא טוענת שהרעיון שלו היה לבנות את המוניטין שלה כדוגמנית ולהשתמש במעמדה כדי לקדם את סוכנות הליווי בעזרת סיפור מפוברק, לפיו החליטה למכור את בתוליה דרכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלכסנדרה קפרן חושפת את האמת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בתולה מכרה את הפעם הראשונה שלה בסכום מטורף - על אף איומי הוריה

לכתבה המלאה

"כשדיברנו על זה הייתי רק בת 17. הוא שיקר לי המון. הוא אמר לי שלעולם לא יפרסם את שמי ושהוריי, חבריי וכל האנשים שמכירים אותי לא ידעו שזאת אני", היא סיפרה בראיון. הפרסומים גרמו למשפחתה להתכחש אליה, ממש כמו בסיפורה המפוברק לכאורה, ותמונותיה פורסמו בתקשורת הבינלאומית. מאז, כך היא טוענת, היא נפלה קורבן לבריונות ברשת, נכנסה לדיכאון עמוק ומצבה הוחמר כשהחלה לקבל איומי מוות שהובילו למספר ניסיונות התאבדות.

באופן לא מפתיע, הסוכנות נטשה אותה לגמרי. לדבריה היא לא קיבלה תשלום על עבודתה מלבד עמלות הזמנה והוצאות ששולמו על הופעותיה הטלוויזיוניות ועבודת הדוגמנות שלה. ההבטחות הופרו וקפרן נותרה לבד, מנסה להילחם בגל השנאה שכוונה אליה במקום אל הסוכנות שכתבה את תסריט השקרים שלה. היא מצטערת על כל מה שקרה: "אני כל כך מצטערת שהייתי השפעה שלילית לבנות ולבני נוער. אני לא רוצה לעשות את זה יותר". היא סיפרה גם שקיבלה מאות מכתבים מבנות הנואשות ללכת בעקבותיה ולמכור את בתוליהן. לכולן היא סיפרה שהיא שמרה את בתוליה ל"אהבת חייה".

צפו בראיון המלא עם אלכסנדרה קפרן:

תשומת הלב התקשורתית התמקדה שוב ושוב בסוכנות הליווי כשעוד דיווחים על נשים שמכרו את בתוליהן בסכומי עתק החלו לרוץ בתקשורת. "שוגרקוקי" חשדה שמשהו אינו תקין בסיפורים, חקרה אותם ומצאה - שוב, לדבריה - שכל הדיווחים שקריים. היא מיהרה לצייץ בטוויטר על החשיפה האחרונה שלה. באחד הפוסטים היא כתבה: "הכל שקר. תעלול שיווקי של סוכנות סינדרלה אסקורט', שמטרתו לפתות נשים צעירות". באחד אחר היא כתבה: "אם העיתונאים היו עושים תחקיר כמו שצריך, כל כך הרבה נשים היו ניצלות. סוכנויות סחר בנשים מסתמכות על האייטמים התקשורתיים בתקווה לשכנע נשים להאמין שזה לגיטימי ואמין. מי יודע כמה מאות בנות רומו בדרך הזאת?". בעוד פוסט היא הוסיפה: "הן מעולם לא עשו מיליונים. הן לא זוכות לעבוד עם סלבריטאים. יש לנו סרטון של אישה המודה ש'בתולין הנמכרים במיליונים' הם שקר".

'שוגרקוקי' טוענת שהסיפור נועד לפתות נשים לטוס לאתונה ולעבוד שם בבתי בושת מלוכלכים תמורת 25 אירו ללקוח. לדבריה, חלקן אפילו סיימו בחובות בגלל עמלות מזויפות שנדרשו לשלם. בראיון עם קפרן היא שואפת להעלות מודעות למצב ולשכנע נשים לרדת מהרעיון לפני שימצאו את עצמן במצב דומה לזה של קפרן, ששיתוף הפעולה שלה עם "המלווים של סינדרלה" כמעט עלה לה בחייה. תגובת הסוכנות אינה נמסרה עד שעת פרסום הכתבה.

הארייט שוגרקוקי חושפת את המזימה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלכסנדרה קפרן טוענת שניסתה להתאבד בעקבות החשיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully