וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתולה מכרה את הפעם הראשונה שלה בסכום מטורף - על אף איומי הוריה

3.4.2017 / 6:28

צעירה רומנייה שעלתה לכותרות אחרי שסיפרה בטלוויזיה על תכניתה למכור את בתוליה בסכום של 850 אלף אירו לכל המתעניין - מצאה קונה פוטנציאלי והולכת לאבד את בתוליה תמורת 2.3 מיליון אירו בהם תרכוש להוריה בית. הם מצידם מאיימים להחרים אותה

ITV

אלכסנדרה קפרן בת ה-18 מרומניה עלתה לכותרות בסוף השנה שעברה, אחרי שהתארחה בתכנית הבוקר הבריטית "הבוקר הזה" וסיפרה שהיא נחושה להרוויחה כסף כדי לרכוש בית להוריה ולכן היא מציעה את בתוליה למכירה בסכום של 850 אלף אירו לכל המעוניין. "חיפשתי באינטרנט ומצאתי כמה נשים שמכרו את עצמן בסכום של 3.5 מיליון אירו ויותר, ואמרתי לעצמי שאולי אני אוכל לעשות את זה גם עם הבתולים שלי", היא סיפרה אז בתכנית, "אני רואה את זה כפעילות עסקית, לא משהו רגשי. אני אשתה כוס יין וזה יעבור". הוריה סירבו, איימו עליה שלא תעשה את זה וניסו בכל דרך אפשרית להסיט אותה מהרעיון - ללא הצלחה. בשבוע שעבר גילתה קפרן שהצליחה למכור את בתוליה במכירה פומבית לאיש עסקים מהונג קונג תמורת הסכום המטורף של 2.3 מיליון אירו.

המכירה לאיש העסקים, שפרטיו האשיים לא פורסמו, נעשתה דרך אתר סוכנות הליווי הגרמנית "המלווים של סינדרלה", המתמחה במכירת בתולים. יאן זאקובילסקי בן ה-26, המנהל את האתר מהעיר דורטמונד, נאלץ להגן לא פעם על העסק המפוקפק שלו: "אף אחד לא מכריח אותן לעשות משהו שהן לא רוצות. יש להן רצונות משלהן ודעות משלהן על מיניות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההורים סירבו בכל תוקף - אך היא לא הקשיבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ההורים מאיימים להחרים את בתם אם תמכור את בתוליה למרבה במחיר

לכתבה המלאה

את הרעיון קיבלה קפרן כשצפתה בסרט "הצעה מגונה" עם רוברט רדפורד, דמי מור ווודי הרלסון וכשהייתה רק בת 15 והיא לא רואה שום דבר בעייתי בהחלטה שלה, "אני גרה במדינה ענייה מאוד, אז אני צריכה לעזור להורים שלי ולקנות להם בית. אני יודעת בשביל מה אני עושה את זה, אני יודעת את המחיר".

בדצמבר דווח בדיילי מייל שאמה, אלנה, פרצה בבכי ברגע ששמעה על תכניות בתה ואביה, השוטר טוני, נגעל והזדעזע. דוד שלה, ראדו ראדוקו, סיפר אז: "הם לא הבינו מה היא עושה. הם התחננו בפניה לא לעשות את זה, אבל היא אמרה להם 'אני בת 18 ואני יכולה לעשות מה שאני רוצה עם הגוף שלי'".

ככה זה נראה בסרט "הצעה מגונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני אשתה כוס יין וזה יעבור"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני גרה במדינה ענייה מאוד, אז אני צריכה לעזור להורים שלי ולקנות להם בית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully