וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציעה את בתוליה למרבה במחיר כדי לגייס כסף ללימודים בחו"ל

7.10.2016 / 6:46

אריאנה מרוסיה החליטה שהיא מעוניינת להשקיע את כל כולה בתואר ברפואה ולכן אינה רוצה לעבוד במהלך הלימודים. הפתרון הכספי שמצאה הוא מכירת הבתולין שלה במכירה פומבית באינטרנט. "למה שאני אמשיך לחכות לבחור המושלם ובסוף הוא ישבור את ליבי?"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון – צעירה נוספת שמכרה את בתוליה

סטודנטית בת 20 מציעה את בתוליה במכירה פומבית באינטרנט באתר של נערות ליווי, כדי לגייס כסף ללימודים בחו"ל. הסכום המינימלי שהעמידה אריאנה מרוסיה עבור בתוליה הוא 150,000 אירו (כמעט 634,000 אלף שקלים).

בתקשורת הרוסית דווח שהיא ממש לא מתנצלת על ההחלטה שלה וטוענת שזו הדרך הקלה ביותר להרוויח כסף. "סטודנטים רבים נתקלים בקשיים כי הם צריכים לעבוד במהלך התואר. אני רוצה לעבור למדינה אחרת כדי ללמוד רפואה והלימודים ושכר הדירה יהיו גבוהים", הסבירה אריאנה. "אני רוצה שהנטל הכלכלי יוסר מעלי ולהתרכז רק בתואר".

אריאנה מגדירה את עצמה כ"אישה עצמאית" והסבירה כי המכירה הפומבית היתה בחירה שלה בלבד. "למה שאני אמשיך לחכות לבחור המושלם כדי לאבד איתו את הבתולין ובסוף הוא ישבור את ליבי?", היא תהתה.

עם זאת הסטודנטית מקווה כי מי שיזכה בה ינהג בה בכבוד ובאכפתיות. הוריה של אריאנה לא יודעים על הדרך בה בחרה לממן את לימודיה, אך לדבריה היא לא חוששת להסביר להם את העניין כשיוודא להם.

עוד באותו נושא

סטודנטיות חושפות: "לאבא שלי לא אכפת שיש לי שוגר דדי"

לכתבה המלאה

גם חברתה הטובה לוליטה מציעה את בתוליה באותו אתר ובסכום זהה - אולם היא לא טרחה לציין את הסיבות שהביאו אותה למכור את עצמה ברשת ולכן לא זכתה לחשיפה התקשורתית לה זכתה חברתה. האתר אפילו מציע אפשרות לרכוש את שתיהן יחד - למעוניינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוליטה - מחיר התחלתי של כמעט 634,000 אלף שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully