וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכוהול ברחובות, סקס בכיכרות: חגיגת סיום הלימודים ההזויה

28.4.2018 / 0:35

התלמידים במספר בתי ספר בנורבגיה חוגגים את יומם הגדול עם חודש של שכרון חושים שנקרא "רוס" וכולל גם פריצה לבתיהם של המורים ונהיגה מסוכנת. הממשלה מנסה להילחם בתופעה, אך ללא הצלחה

אתר רשמי

כמעט כל אחד מאיתנו חווה את זה. אחרי 12 שנות לימודים מתישות ורגע לפני בחינות הבגרות המתישות, מגיע השלב שבו אנחנו רוצים לפרוק עול, לחגוג בגדול ולעשות כמיטב יכולתנו כדי ליהנות כמה שיותר לפני שמתחילים החיים האמיתיים ואנחנו צריכים להתמודד עם תשלום המיסים, שכירת דירה, דאגה לפרנסה ובמקרה שלנו הישראלים גם שירות צבאי שעשוי להיות מפרך מאוד.

ככה נראה ה"רוס"

אבל, מה לעשות, בדרך כלל החגיגות של החבר'ה הצעירים שוברות את הכללים והנורמות המוסכמות וגורמות להם לעשות לפעמים דברים מטופשים במיוחד. זה בדיוק מה שקרה בנורבגיה השבוע, כאשר המדינה הסקנדינבית התכוננה למסורת של סיום הלימודים שידועה בשם 'Russ'. במה מדובר אתם שואלים? ובכן, החגיגה המסורתית הזו שנמשכת קרוב לחודש, מוציאה את התלמידים לרחובות כשהם שותים כמות גדולה של אלכוהול, מתפשטים, מציעים פרסים למי שיצליח לפרוץ לבית של המורים מבלי שהם ימצאו אותם, וכן, גם עושים סקס בכיכרות. קראתם נכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לא ברור מאיפה הגיע המנהג הזה, אבל זה הפך להיות ריטואל וסוג של אתגר שמספר תלמידי בתי ספר אימצו במהלך השנים. מעבר לכך שמדובר במנהג די הזוי, מדובר גם באקט מסוכן מאוד ובהצהרה שכותרתה "לא לעשות סקס בכיכרות", שר התחבורה לשעבר טיירה גוסטבסן כתב: "כולם מבינים שלהיות בסביבות הכיכרות זה סיכון תחבורתי. זה אולי לא מסוכן למישהו להיות בלי בגדים על הגשר, אבל נהגים יכולים להיות מעט מופתעים מדי ולשכוח לגמרי שהם נוהגים כשהם נתקלים במראה כזה".

אבל זו לא הסכנה היחידה בחגיגות סיום הלימודים בנורבגיה. במהלך ה"רוס", תלמידים נוהגים לנהוג ברכבים גדולים צבועים בצבעים שונים ובאופן טבעי תוך כדי החגיגות הנהגים פחות זהירים וזה גורם ללא מעט תאונות שכבר גרמו למותם של צעירים בני 18 ו-19. אז בבקשה ילדים, תכייפו באחריות ונא לא לעשות סקס בכיכרות, בשביל זה יש לכם את המרחב הפרטי.

הממשלה מבקשת - בלי סקס בכיכרות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully