וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה במתנה 20 אייפונים מ-20 בני הזוג שלה ומכרה אותם כדי לקנות בית

1.5.2018 / 10:09

אישה מסין ביצעה את ההונאה המושלמת וביקשה מ-20 בני הזוג שלה לפנק אותה באייפון 7 חדש - רק כדי למכור את כולם ולרכוש לעצמה בית. ברשת מפרגנים: "אני לא מצליחה למצוא בן זוג אחד אז למצוא 20 שגם יסכימו לפרגן לי באייפון?"

צלמים זמניים מורשים

בסרטון - כל מה שתצריך לדעת על אייפון X

מה שהאישה הסינית הזאת עשתה הוא מסוג ההונאות שנראות טוב מאוד על הדף - אבל חסרות כל סיכוי להצליח. האישה, שבתקשורת הסינית זכתה לכינוי "שיאולי", השיגה לעצמה 20 בני זוג והצליחה לשכנע אותם לפנק אותה באייפון 7 חדש. את 20 האייפונים שקיבלה מהם היא מכרה לחברת מיחזור וקיבלה מהם סכום נאה ששוה ערך ל-68 אלף שקלים שהספיקו לה עבור מקדמה לביתה החדש.

מתברר שבסין, כמו בישראל, מחירי הדירות רק עולים מדי שנה. בהתחשב בנתונים המדאיגים, משתמשי הרשת החברתית בסין התקשו להאמין ששיאולי הצליחה לרכוש לעצמה דירה - מכסף שקיבלה במתנה מבני הזוג שלה. סיפורה של שיאולי פורסם בפלטפורמת הבלוגים הפופולארית "Tian Ya Yi Du" בידי משתמש הנקרא "קיאובה הגאה", הטוען שהוא עובד יחד עם שיאולי - ושסיפורה הפך לשיחת היום במשרד. רשת החדשות הבריטית BBC דיווחה כי היא בדקה את הפרטים והם התבררו כנכונים.

גלישה בבית באמצעות סמארטפון. ShutterStock
קיבלה במתנה 20 אייפונים מ-20 בני הזוג שלה וקנתה איתם בית/ShutterStock

עוד בנושא:

קיאובה מספר שלשיאולי, המגיעה משנג'ן, דרום סין, יש 20 בני זוג שלא יודעים זה על קיומו של זה. היא הפעילה עליהם את קסמה והצליחה לשכנע כל אחד מהם לקנות לה אייפון 7 חדש. את כל 20 הניידים שקיבלה היא מכרה לאתר מיחזור הטלפונים הניידים, Hui Shou Bao, תמורת 120 אלף יאן (כ-68 אלף שקלים) ואת הכסף היא שלמה כמקדמה לבית בכפר.

"כולם במשרד מדברים על זה עכשיו. מי יודע מה בני הזוג שלה חושבים על זה עכשיו כשהסיפור פורסם ברשת", הוא כתב בבלוג, "שיאולי לא מגיעה ממשפחה עשירה. אמה היא עקרת בית, אביה מהגר עבודה והיא הבת הבכורה. הוריה מזדקנים והיא מצאה את עצמה תחת לחץ כבד בתקווה לקנות להם בית... אבל זה עדיין לא יאמן שהיא השתמשה בטכניקה הזאת".

מפתח של דירה. ShutterStock
ההונאה המושלמת/ShutterStock

משתמשי הרשת החברתית וויבו הסינית נותרו בהלם, "אני לא מצליחה למצוא בן זוג אחד אז למצוא 20 שגם יסכימו לפרגן לי באייפון? ועוד אייפון שהושק רק בספטמבר האחרון ועולה הרבה כסף? אני אשמח אם היא תוכל ללמד אותי איך היא עשתה את זה", כתבה אחת בתגובות ואחר הוסיף: "מסתמן לה עתיד מזהיר". אחרים פחות פרגנו: "זה האדם הכי חסר בושה שהכרתי", כתב אחד. אחרים חשדו באמיתות הסיפור והאמינו שמדובר בפרסומת מסוות לעסק מיחזור הניידים. האשטאג "20 ניידים לבית" זכה ליותר מ-13 מיליון שיתופים ברשת החברתית הסינית מאז פרסום הסיפור.

ב- BBC Trending פנו לחברת המיחזור ודוברה אישר שהם אכן רכשו 20 אייפונים מלקוחה בתחילת אוקטובר ושילמו 6 אלף יאן על כל אחד. הלקוחה סירבה להתראיין בנושא בפני ה-BBC. החברה מסרה בתגובה: "חיי היומיום שלה הושפעו מהחשיפה התקשורתית והיא לא רוצה שהתקשורת תמשיך לסקר את הסיפור שלה, אז היא מסרבת לבקשתם לראיין אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully