וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקרת צעצועי מין בחנה את בובת המין הגברית "סטיבן" ויצאה מזה עם טראומה

30.4.2018 / 10:04

מבקרת צעצועי מין מקצועית - שבדקה כבד יותר מ-400 צעצועי מין - יצאה לבחון את בובת המין הגברית החדשנית "סטיבן" עבור תכנית דוקומנטרית של ה-BBC3. בבלוג מיוחד היא חולקת את התובנות שלה מהחוויה הזאת - כולל הצורך הבלתי נשלט שלה להחליף לו את הפין

- venus ohara Confessions of a Sex Toy Tester

מזה חמש שנים ונוס או'הרה היא בוחנת מקצועית של צעצועי מין, כשבאמתחתה ניסיון של יותר מ-400 צעצועי מין שונים. מניסיונה הרב, סיפרה או'הרה על השינוי הטכנולוגי העצום שחל בשנים האחרונות - כשמטרת היצרנים לספק ללקוחותיהם את צעצועי המין המספקים ביותר ובובות המין הקרובות ביותר לדבר האמיתי. היא עצמה לא חושבת שיש תחליף לדבר האמיתי וגם לא מעוניינת למצוא כזה. היא מודה שהיא מחבבת יותר צעצועי מין ש"מכירים את גוף האישה" מאשר בובות מין ריאליסטיות, שלמען האמת קצת מפחידות אותה.

עבור תכנית הדוקו של ה-BBC3, "רובוטי סקס ואנחנו" התבקשה או'הרה להתנסות עם בובת המין הגברית החדשנית "סטיבן" ולספר על חוויותיה בתכנית. תמורת 15 דקות התהילה שצפויות לה, היא הסכימה לאתגר ושיתפה מאוחר יותר בבלוג שפורסם ב-The Mirror את ההרגשה - ואם מותר לנו לספיילר לכם, היא הייתה בכלל לא טובה.

ונוס או'הרה מבקרת בובות מין. אתר רשמי
ונוס או'הרה לצד סטיבן בזמנים טובים יותר/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הציע להשכרה את בובת המין המשוכללת שלו ועיצבן את השכנים

לכתבה המלאה

"הנטייה בעולם כיום היא ליצור את הדבר הקרוב ביותר למציאות. הם מתיימרים לייצר צעצועי מין שיהוו תחליף אנושי", היא מספרת, "הסוללות הפכו לנחלת העבר. רוב צעצועי המין החדשים נטענים. הם עשויים גם מחומרים רכים ונעימים, ארוזים בקופסאות אלגנטיות, מגיעים בחידושים מרעננים עם תכונות מתקדמות ומתוחכמות. יש אפילו צעצועים שנשלטים בידי אפליקציות, אותם יכולים להפעיל גם פרטנרים בקצה השני של העולם".

כבר במפגש שלה עם "סטיבן", היא ידעה שזה הולך להיות סטוץ ולא מעבר. "הייתי צריכה להרכיב אותו", היא מספרת, "הוא הגיע במעין סוג של ארון מקרטון. הוא היה כבד מאוד וקשה היה להזיז אותו. זו לא חווית המשתמש שהייתי מצפה לה. כמו פאזל התחלתי להרכיב אותו, לחבר לו את הראש לצוואר המחובר לגופו המהודר בשישה ריבועים מרשימים מאוד. נאלצתי להשתמש בעזרה כדי להוציא אותו מהקופסא ולהרכיב אותו".

"הפלקתי בישבנו כמה פעמים. לא האמנתי שהצליל יהיה דומה כל כך לקול נקישה אנושי. באופן מפתיע, מצאתי חור היכן ש'הגבריות' שלו אמורה להיות, המאפשר למשתמש להחליף דילדו. גודל אחד בכלל לא התאים לשם והפאלוס הענקי שבא ארוז איתו היה גדול מדי בשבילי".

ונוס או'הרה מבקרת בובות מין. אתר רשמי
ונוס או'הרה מעדיפה את צעצועי המין שלה/אתר רשמי

"זה היה כמו לקיים יחסי מין עם בחור שלא מעוניין בך"

כשסטיבן הורכב והיה מוכן לפעולה, צוות התכנית הניח לאו'הרה לבצע בו את זממה ללא הפרעות. הדבר הראשון שהיא עשתה היה לשלוף לו את הפין החוצה ולהחליפו בדילדו קטן בהרבה מהאוסף שלה. "רכנתי עליו כשהוא שוכב עם הפנים לתקרה והתחלתי לרכב", היא סיפרה, "בזמן שאני עולה ויורדת, הסתכלתי למטה אל המאהב הסיליקוני שלי. הוא נעץ מבט אטום בתקרה, נטול כל הבעה. זה היה כמו לקיים יחסי מין עם בחור שלא מעוניין בך. לא יכולתי להפסיק לחשוב כמה זה מוזר. הייתי צריכה להזכיר לעצמי שאני עושה את זה בשביל התכנית, בשביל 15 דקות התהילה שלי, אולם גם זה לא דרבן אותי לגמור.

"הייתי זקוקה למשהו נוסף, אז ירדתי ממנו ולקחתי את אחד מצעצועי המין האהובים עליי ועליתי עליו שוב, כשהפעם אני מגורה מספיק כדי להגיע לידי סיפוק. עצמתי את עיניי, ניגשתי לרפרטואר האישי שלי שכולל כמה פנטזיות אנושיות והצלחתי להגיע לאורגזמה תוך זמן קצר. ההקלה האורגזמית שלי הייתה מספקת במיוחד משום ששמחתי שמבחן בובת המין הקריפי ביותר שחוויתי הגיע לסיומו".

ונוס או'הרה מבקרת בובות מין. אתר רשמי
ונוס או'הרה מוכנה לבחון את ה"סטיבן" שלה/אתר רשמי

זמן קצר לאחר מכן, צוות התכנית חזר אל הבית והיא שיתפה אותו בחוויה. היא מיהרה לארוז מחדש את סטיבן ולהעיף אותו מהבית ביום למחרת. לרוע מזלה, זה היה לא פשוט בכלל למצוא מישהו שיסכים לאסוף חבילה גדולה כזאת מדירת הפנטהאוז שלה ללא מעלית. היא מצאה לבסוף מוביל שכמעט סירב להיענות לאתגר, "אני אתלונן בפני המנהל שלך", היא אמרה לו. הוא לא התווכח יותר מדי וניסה לגרור את הקופסה הכבדה מדירתה. כששאל אותה "מה לעזאזל יש בתוך הקופסה הזאת?" היא ענתה לו "ציוד ספורט". "הרגשתי רע, בקיצר, אבל הוקל לי לראות את סטיבן יוצא מהדירה שלי", היא מספרת, "בובות מין לעולם לא יהיו פופולאריות כמו ויברטור הארנב, שהוא צעצוע המין הנמכר ביותר בעולם. חוץ מזה, רוב הנשים זקוקות לגירוי של הדגדגן כדי להגיע לאורגזמה ובובות מין כמו סטיבן לא מצליחות לספק את זה. אני גם לא מאמינה שבובות מין יחליפו גברים אמיתיים בעתיד הקרוב. שום דבר אינו משתווה לתחושה הטמונה במפגש מיני עם בן אדם. שום דבר אינו משתווה לתשוקה אמיתית והדדית".

ובכל זאת, או'הרה לא לגמרי פוסלת התנסות נוספת עם בובת מין דמוית סטיבן, "זה בהחלט ניתן לשיפור. כלומר, בובה עם יכולות קוליות לדוגמא צפויה להיות בעלת פוטנציאל שוק גדול בהרבה". היא מקווה שדור העתיד של סטיבן יכלול דיבור ותנועה, "אם אי פעם יכינו בובת מין זכרית כזאת, תודיעו לי כי בהחלט אהיה מוכנה לנסות, אבל רק מתוך סקרנות כמובן".

ככה זה נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully