וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית בושת מחתרתי החליף את הנשים בבובות מין כדי לאפשר ללקוחות להגשים פנטזיות פרועות במיוחד

5.11.2017 / 11:08

בית הבושת הראשון בעולם שמציע ללקוחותיו בובות מין במקום נשים אמיתיות נפתח בפעם השנייה בברצלונה, במיקום סודי, במטרה להגשים פנטזיות פרועות שנשים אינן מסוגלות (או רוצות) לספק

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

בית בושת של בובות מין/La Tercera

בית הבושות הראשון בעולם שמציע בובות מין במקום נשים אמיתיות עורר סערה כשנפתח לראשונה ליד שדרת לה רמבלה המתויירת בברצלונה. המקומיים התלוננו, המקום התמלא בסוטים שרצו להוציא לפועל את פנטזיית האונס שלהם ובעל המקום נאלץ לסגור את העסק רגע לפני שהמשטרה פשטה על המקום. אולם, מתברר שבית הבושת "לומידולס" נפתח בשנית ופועל כעת באופן מחתרתי במיקום סודי בברצלונה שנחשף ללקוחות רק אחרי שהם משריינים לעצמם מקום דרך אתר האינטרנט.

בית הבושת המיוחד שנפתח מוקדם יותר השנה נועד לאפשר ללקוחותיו להגשים פנטזיות פרועות במיוחד, אותן יתקשו להגשים עם בני אדם בשר ודם. הלקוחות מוזמנים לבחור אחת מבין ארבע בנות "היפר מציאותיות" - קייטי, קנדה, לילי או יוקו - שיוצרו מאלסטומר תרמופלסטי (חומר בעל תכונות פלסטיות אלסטיות).

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

לא תאמינו איזו כוכבת היא רובוטית המין המבוקשת בעולם

לכתבה המלאה

בעל המקום, סרג'יי פריאטו, מספר שמאות חובבי בובות מין נוהרים לברצלונה ושהעסק שלו משגשג מאז שהפך להיות סודי יותר וסגור יותר. הוא אמר: "לקוחות באים לחפש חוויות מיניות חדשות ודרכים חדשות לעשות סקס". המטרו מדווח שלקוחות שאינם מעוניינים להגיע למקום יכולים לשלם 275 דולר לשירות עד הבית. השירות במקום מוצע במחיר של 90 דולר ל-30 דקות או עד 210 דולר לשעתיים. הלקוחות מתבקשים לשים קונדומים וכל בובה עוברת חיטוי עם סבון מיוחד אנטי בקטריאלי לפני שהיא חוזרת לשימוש לקוח אחר.

מה שקורה בחדרים הפרטיים, הכוללים מסך פלזמה וסרטים למבוגרים, נשאר סודי. הלקוחות בוחרים בובה מראש או במקום וניתנת להם האפשרות להעניק לה אחד מבין שלושה תפקידים אפשריים: מנהלת, תלמידה או מתאמנת. המקום כולל גם חנות עם 54 "בנות" שעונות על כל טעם אפשרי, עם מחירים של כ-2000 דולר לבובה. לפריאטו יש תכנית להרחיב את העסק ולפתוח סניפים בכל העולם.

איגוד הסקס המקצועי תקף את העסק ואמר כי בובות המין לעולם לא יוכלו להחליף את הקשר האינטימי שמספקים בני האדם. הם אמרו: "בובות לא יכולות לספק חיבה מינית כמו בני האדם. הן לא מתקשרות. הן לא מקשיבות לך, לא מלטפות אותך, לא מנחמות אותך ולא מסתכלות עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully