וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: בובות מין עלולות להשמיד את מוסד הנישואים

3.2.2018 / 8:08

בובות סקס "אנושיות" הוצעו למכירה לראשונה בדרום אפריקה ונחטפו תוך ימים בודדים. כעת אנשי רווחה בכירים חוששים שגברים רבים יעדיפו אותן על פני בנות זוג אמיתיות: "יותר קל להגשים איתן פנטזיות כמוסות ומודחקות"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

בית בושת של בובות מין/La Tercera

מאות בובות מין "אנושיות" נמכרות בימים האחרונים בדרום אפריקה, וגורמים בכירים ברשויות הרווחה במדינה חוששים מתרחיש קיצון, בו גברים יעדיפו אותן על פני בנות זוג אמיתיות. לראשונה אי פעם, במדינה הוצעו למכירה בשבועות האחרונים רובוטי מין, המדמים אישה אמיתית. משקלן של הבובות עומד על כ-60 ק"ג והן עשויות מחומרים מיוחדים המעניקים תחושה של מגע גוף אנושי. התכונה המיוחדת שלהן היא גמישותן: הן מתוכנתות לשכב בכל פוזיציה מפרי מוחו הקודח של בעליהן.

המשווק הרשמי שלהן במדינה הביא איתו מלאי מיוחד מארצות הברית של 200 בובות, ותמחר אותן ב-16 אלף ראנד דרום אפריקאי (שקול לכ-4,500 שקלים). להפתעתו הרבה, הביקוש היה עצום מן הרגע הראשון. עד כמה עצום? מספיק כדי שיעיד שהוא לא עומד בקצב ההזמנות, ויעסיק ארבעה אנשים נוספים לצידו כדי לנהל את האופרציה המסובכת.

המשווק מספר שבאופן מפתיע, גברים עושים בבובות שימוש לא רק למטרות סקס. "ראיתי לא מעט בתים שהבובה מוצבת באמצע המטבע, והגבר מנהל איתה שיחות במשך שעות", אמר, ואף סיפר שהבובה נרכשת פעמים רבות על ידי בעלי מוגבלויות או אנשים מבודדים חברתית.

ד"ר לפסיכולוגיה שהייתה שותפה לפיתוח הבובה סיפרה ל'דיילי סטאר' הבריטי על הממצאים שהובילו להמצאתה. לטענתה, היום בו רווקים "מושבעים" ברחבי העולם יוותרו על החיפוש אחר בת זוג ויעדיפו בובת מין אנושית, הולך ומתקרב.

"האגו המיני של בני האדם מאוד שברירי. מרגע שאנחנו מתפשטים בפני מישהו, אנחנו סופר-פגיעים. כולנו רוצים להרגיש מסופקים מבחינה מינית, אבל קשה לנו לדבר על החוויה המינית והפנטזיות. כשיש חוסר פתיחות כזו בין הרבה בני זוג, זה מוביל לקשיים. ולכן, באופן טבעי, הרבה אנשים פונים למפלט קל יותר. הבובות הללו הן פיתרון מושלם עבור אנשים רבים. דרכן אפשר לממש פנטזיות כמוסות, לעתים אף מודחקות, ואפילו אם הן חורגות מגבול הנורמה, לא יהיו לכך שום השלכות. אם מישהו רוצה, לדוגמא, לקיים יחסים מיניים בכוח ובת זוגו לא מעוניינת בכך, הוא יוכל לעשות זאת עם בובה".

עוד באותו נושא

בית בושת מחתרתי החליף את הנשים בבובות מין כדי לאפשר ללקוחות להגשים פנטזיות פרועות במיוחד

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בובת מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully