וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלזיה: פורסמה תמונתו של אחד החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני

בתדרוך לעיתונאים ציין מפכ"ל המשטרה במלזיה כי החשודים במעשה עדיין נמצאים בשטח המדינה. לדבריו, החשוד שתמונתו פורסמה השאיר את האופנוע שעליו רכב בקרבת אגם הסמוך לזירת החיסול. במהלך היום תועבר גופתו של המהנדס אל-בטש לידי משפחתו בעזה

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

משטרת מלזיה פרסמה הלילה (רביעי) את תמונתו של אחד החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני, פאדי אל-בטש, שנורה למוות בקואלה לומפור ביום שבת. מפכ"ל המשטרה במלזיה, מוחמד פוזי הרון, אמר כי שני החשודים, שקלסתרוניהם פורסמו אתמול, עדיין נמצאים בשטחה של מלזיה.

בתמונה נראה כי הוא חשוד הוא בעל עור בהיר, שיער שחור גלי, וזקן מחודד. עם פרסום תמונתו של אחד החשודים, אמר הרון כי הוא "עשוי לשנות את הופעתו החיצונית", זאת מאחר שידוע לו כי כוחות האכיפה במלזיה מנהלים מצוד אחריו. "ייתכן והוא עשה שימוש במסמכים מזויפים כדי להיכנס למדינה", הוסיף. "הוא הותיר את האופנוע מסוג קוואסקי ליד אגם המרוחק כתשע דקות נסיעה מזירת החיסול".

חיסול במלזיה | לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
משטרת מלזיה: אלה החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני
מלזיה: סוכנים זרים נכנסו למדינה לביצוע "משימות מסוימות"
המדענים בחזית: כשהקליעים עברו לחפש את "מהנדסי הטרור"

תמונות החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני פאדי אל בטש במלזיה - 25 באפריל 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
תמונת החשוד בחיסול המהנדס בעזה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

בתדרוך לעיתונאים, נשאל המפכ"ל המלזי אם שני המחסלים היו סוכנים זרים באחד מארגוני הביון. "איני יכול לאשר או להכחיש זאת", השיב הרון. "אנחנו עדיין חוקרים, אבל אנחנו מעריכים שהם מאומנים היטב מאחר שהחיסול בוצע באופן מקצועי".

אל-בטש, בן 35, התגורר בשנים האחרונות במלזיה עם אשתו ועם ילדיו. הוא נורה בדרכו למסגד, בסביבות השעה 6:00, על ידי שני אלמונים רעולי פנים, שהמתינו לו כ-20 דקות על אופנועים מחוץ לבית הדירות שבו התגוררו.

עוד באותו נושא

מתוניסיה עד מלזיה: החיסולים המסתוריים של אנשי חמאס בעולם

לכתבה המלאה
מפקדי המשטרה במלזיה מציגים תמונה של החשוד בהתנקשות במהנדס הפלסטיני. 25 באפריל 2018. רויטרס
מסיבת העיתונאים בה הוצגה תמונתו של החשוד בחיסול/רויטרס

חמאס הודה לאחר ההתנקשות כי הוא היה חבר משמעותי בארגון, והאשים "יד בוגדנית" בחיסול אם כי לא ציין מפורשות את ישראל. אל-בטש היה המהנדס השני הקשור לארגון שמחוסל בתוך פחות משנתיים בפעולה המיוחסת למוסד. בדצמבר 2016 נורה למוות מומחה המל"טים מוחמד א-זווארי בתוניסיה.

גופתו של אל-בטש, תועבר היום לרצועת עזה דרך מצרים ממעבר רפיח, זאת לאחר שבישראל הביעו תקווה במהלך סוף השבוע כי מצרים לא תאפשר זאת ללא התקדמות בהשבת גופות החללים אורון שאול הדר גולדין המוחזקות על ידי חמאס. משפחתו של הדר גולדין הודיעה כי תקיים היום מסיבת עיתונאים בשל מה שהגדירו ככישלון של ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ליברמן למנוע את העברת גופת מחבל לקבורה ברצועה.

משטרת מלזיה פרסמה את תמונתו של אחד החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני, פאדי אל-בטש, שנורה למוות בקואלה לומפור. רויטרס
המשטרה מציגה את תמונות החשודים ברצח המהנדס הפלסטיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully