וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעולי פנים מכים באלות ובועטים ברכב: תיעוד מטריד נוסף מכבישי הדרום

23.4.2018 / 17:28

במהלך האירוע שהתרחש בצומת אוהלים שבנגב נראים שני רעולי פנים תוקפים לכאורה נהג שהיה מעורב בתאונת דרכים. בצילום של "נתיבי ישראל" נראים השניים מכים באלות ובועטים ברכב, ולאחר מכן נמלטים בחזרה למכוניתם. המשטרה: "ניידת הגיעה למקום ונפתחה חקירה"

צילום: נתיבי ישראל וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

לאחר שבסוף השבוע הופץ סרטון שתועד בכביש בדרום הארץ, בו נראה תושב הפזורה הבדואית נשען מחוץ לחלון כלי רכב מנופף בכלי נשק מסוג M-16 ויורה באוויר, מגיע היום (שני) תיעוד נוסף מאזור הדרום. בתיעוד נראית תקיפה לכאורה של נהג רכב, היה מעורב בתאונת דרכים בצומת אוהלים שבנגב.

בסרטון של מצלמות "נתיבי ישראל" נראים שני רעולי פנים יוצאים מתוך ג'יפ. השניים הגיעו אל המכונית הפרטית, כשבידי אחד מהם מוט ברזל ואילו השני בעט באחת הדלתות. בסרטון שצולם מזווית נוספת ופורסם בקבוצת הפייסבוק "באר שבע ביחד", נראים השניים ממשים להכות במכונית הפרטית - ולשוב לג'יפ.

עוד בוואלה! NEWS:
סערת השנה הרביעית של אלשיך: בורסת השמות במרוץ למפכ"לות רותחת
העברת ה-S-300 לסוריה: "השלכות קטסטרופליות אם ישראל תתקוף"
האינטרס המשותף: על ישראל להשתלב במשחק הקואליציות הבינלאומיות

הדרום הפרוע- תיעוד: נהג רכב שהיה מעורב בתאונה בצ. אוהלים שבנגב הותקף במוט ובעיטות על ידי רעול פנים. נתיבי ישראל וסרטוני גולשים, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התיעוד/מערכת וואלה! NEWS, נתיבי ישראל וסרטוני גולשים

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות האירוע, ניידת הגיעה למקום ותחקרה אדם פצוע שהיה שם לא נזקק לטיפול רפואי. נפתחה חקירה ומתחקור ראשוני עולה חשד שמדובר בשתי משפחות מהפזורה".

מוקדם יותר התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת הוועדה לענייני המגזר הערבי למעצרו של החתן המתגורר בשגב שלום, זאת בעקבות הסרטון שהופץ בסוף השבוע. "יש לנו מדינה אחת, גם מבחינת ההזדמנויות שלה וגם מבחינת החוק שלה", אמר נתניהו. "החוק חל על כולם, ואנחנו לא מוכנים לסבול הפרות חוק, ופועלים נגדן כפי שהנחיתי אתמול את השר לביטחון פנים, לפעול נגד פורענות ונגד ירי, כפי שראינו. זה משתלב באותה תפיסה - מדינה אחת, חוק אחד - ונמשיך כך".

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' שיגר פנייה לשר לביטחון פנים ארדן ולמפכ"ל אלשיך במסגרתה קרא להם לפעול נגד האלימות באזור. "מדובר בחציית קו אדום שאסור לעבור עליו לסדר היום", כתב. "אני דורש מכם לגדוע לאלתר תופעה חמורה זו מהשורש ולטפל בה במלוא התקיפות, ביד של ברזל. לא נסכים שתושבי הנגב יהיו בני ערובה ויפחדו להסתובב בכבישים. עד כאן! פעילותכם הנחושה חשובה ביתר שאת, גם כדי להגן על רובם המכריע של התושבים הבדואים, שהינם שומרי חוק ומהווים חלק חשוב מהמרקם המיוחד והעדין של אוכלוסיית הנגב. אסור שהם יוכתמו על לא עוול בכפם".

הוא הוסיף כי הוא: "מצפה לתת את כל הכלים והאמצעים למפקד המחוז ולשוטרים, אשר פועלים במסירות וללא לאות במשך עשרים וארבע שעות ביממה".

עוד באותו נושא

תיעוד מטריד מכבישי הדרום: נהיגה בשוליים וירי בחגיגות חתונה

לכתבה המלאה
תיעוד מטריד מכבישי הדרום: נהיגה בשוליים וירי בחגיגות חתונה. מערכת וואלה! NEWS
מתוך התיעוד שהופץ בסוף השבוע/מערכת וואלה! NEWS

מופיד אבו סווילם, בן דודו של החתן, טען היום כי האחרון כלל לא היה מעורב באירוע. "במקום לתפוס את אלו שירו, המשטרה עוצרת את החתן שלא קשור למעשה", אמר.

אבו סווילם טען כי אחד ממכובדי המגזר ואביו של החתן הזעיקו את השוטרים בעקבות הירי, אולם אלו לא הגיעו. "יש נקודת משטרה בשגב שלום ולא יכול להיות שהם לא שמעו את הירי", אמר. "יכול להיות השוטרים אכן הגיעו, אך אנחנו לא ראינו אותם במקום".

החתן היה אמור לטוס אתמול בערב יחד עם אישתו לירח דבש בתאילנד, אולם השניים לא המריאו עקב המעצר. בהמשך הוא שוחרר למעצר בית. "אין לו שום קשר לירי, חבל שעצרו אותו",אמר אבו סווילם. הוא ציין כי נוהג הירי בשמחות במגזר קיים כבר שנים, אולם הם בני המשפחה מתנגדים לכך. "אנחנו חושבים שצריך להפסיק את זה", הסביר. "המשטרה עצרה את החתן רק בגלל הלחץ תקשורתי, למרות שהוא לא קשור".

(עדכון ראשון: 15:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully