וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחת החתן הבדואי: "עצרו אותו למרות שהוא לא קשור לירי"

23.4.2018 / 14:16

החתן נעצר בעקבות תיעוד הירי ממכונית בכבישי הדרום כחלק מהחגיגות בחתונתו. בני המשפחה טענו כי מכובדים מהמגזר ואביו של החתן הזעיקו את השוטרים, אולם לדבריהם לא הבחינו בהם באירוע. "המשטרה עצרה את החתן בגלל לחץ תקשורתי". נתניהו: "החוק חל על כולם"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

בני משפחתו של החתן, המתגורר ביישוב הבדואי שגב שלום ונעצר אמש (ראשון) עקב מעורבות בירי בחגיגות חתונתו, טענו היום כי הוא כלל לא היה מעורב באירוע. "במקום לתפוס את אלו שירו, המשטרה עוצרת את החתן שלא קשור למעשה", אמרו.

כמו כן טוענים בני המשפחה כי אחד ממכובדי המגזר ואביו של החתן הזעיקו את השוטרים בעקבות הירי, אולם אלו לא הגיעו. "יש נקודת משטרה בשגב שלום ולא יכול להיות שהם לא שמעו את הירי", אמרו. "יכול להיות השוטרים אכן הגיעו, אך אנחנו לא ראינו אותם במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
סערת השנה הרביעית של אלשיך: בורסת השמות במרוץ למפכ"לות רותחת
העברת ה-S-300 לסוריה: "השלכות קטסטרופליות אם ישראל תתקוף"
האינטרס המשותף: על ישראל להשתלב במשחק הקואליציות הבינלאומיות

תיעוד מטריד מכבישי הדרום: נהיגה בשוליים וירי בחגיגות חתונה. מערכת וואלה! NEWS
גבר אוחז בכלי הנשק מחוץ לחלון הרכב/מערכת וואלה! NEWS

החתן היה אמור לטוס אתמול בערב יחד עם אישתו לירח דבש בתאילנד, אולם השניים לא המריאו עקב המעצר. "אין לו שום קשר לירי, חבל שעצרו אותו", שבו בני המשפחה על טענתם. הם ציינו כי נוהג הירי בשמחות במגזר קיים כבר שנים, אולם הם מתגדים לכך. "אנחנו חושבים שצריך להפסיק את זה", הסבירו. "המשטרה עצרה את החתן רק בגלל הלחץ תקשורתי, למרות שהוא לא קשור".

עוד באותו נושא

תיעוד מטריד מכבישי הדרום: נהיגה בשוליים וירי בחגיגות חתונה

לכתבה המלאה

נתניהו: "החוק חל על כולם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאירוע במהלך דיוני הוועדה לענייני המגזר הערבי וציין כי הרשויות יפעלו למיגור אירועים מסוג זה. "יש לנו מדינה אחת, גם מבחינת ההזדמנויות שלה וגם מבחינת החוק שלה", אמר נתניהו. "החוק חל על כולם, ואנחנו לא מוכנים לסבול הפרות חוק, ופועלים נגדן כפי שהנחיתי אתמול את השר לביטחון פנים, לפעול נגד פורענות ונגד ירי, כפי שראינו. זה משתלב באותה תפיסה - מדינה אחת, חוק אחד - ונמשיך כך".

החתונה המדוברת התקיימה ביום שישי. בתיעוד שהופץ במהלך סוף השבוע נראה גבר תושב הפזורה הבדואית בנגב כשהוא נשען מחוץ לחלון כלי רכב, מנופף בכלי נשק מסוג M-16 ויורה באוויר באמצע כביש בדרום ביום שישי בשבוע שעבר. נהג הג'יפ נראה מפר חוקי תנועה כשהוא עולה על אי תנועה ונוהג בשולי הכביש. התיעוד מגיע ככל הנראה כחלק מחגיגות חתונה באזור. כלי רכב נוספים לקחו כנראה חלק באירוע.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות הדיווח על הירי הוקפצו למקום שוטרים כבר ביום שישי. מחקירה ראשונית עלה כי כנראה מדובר בירי על רקע חתונה שהתקיימה באותו ערב בישוב שגב שלום. המעורבים החשודים בירי אותרו, ונערכות פעולות למעצרם והבאתם לחקירה. במקביל עוכב החתן, תושב שגב שלום והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל.

תיעוד מטריד מכבישי הדרום: נהיגה בשוליים וירי בחגיגות חתונה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתוך התיעוד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה מסרה כי היא "פועלת נגד אחזקה, ושימוש באמל"ח וכנגד נהיגה פרועה המסכנת את משתמשי הדרך. ב-2017 נתפסו אלפי אמצעי לחימה, נעצרו 2,225 חשודים והוגשו 1137 כתבי אישום כנגד חשודים בגין עבירות אמל"ח".

כמו כן נמסר כי "בפעילות האכיפה בכבישי הנגב, ניתנו למעלה מ-15000 דוחות תנועה, בגין מהירות, אי ציות לתמרורים, נהיגה בזמן פסילה, בגין סטיות ועקיפות ועוד. המשטרה תמשיך לפעול למניעה, סיכול ואכיפה של אחזקה, סחר ושימוש באמצעי לחימה, ותמשיך לפעול כנגד בריונות בכביש ונגד הנוהגים בניגוד לחוק תוך שהם מסכנים את עצמם ואת משתמשי הדרך".

(עדכון ראשון: 12:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully