וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התינוק היה בממ"ד, כולם התעוררו": הקליעים מעזה פגעו בבית בשער הנגב

אש מקלעים כבדה נורתה לעבר מטוסי צה"ל שתקפו ברצועה, אך לאחר הפעלת המערכת כיפת ברזל באופן נרחב לפני כשבועיים, בצבא החליטו שלא לנסות ליירט את הקליעים שאחד מהם פגע בבית מגורים. בעל הבית שנפגע: "הקליע חדר דרך הגג ונפל במקלחת"

עריכת וידאו: ניר חן

כמה אזעקות "צבע אדום" נשמעו הלילה (חמישי) במרחב שער הנגב בעקבות ירי מרצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי לאחר בדיקה, נמצא כי מדובר באזעקות שהופעלו בעקבות ירי מנשק קל. חלק מהקליעים זלגו לשטח אחד הישובים במועצה. אין נפגעים בנפש ונגרם נזק קל מאוד לאחד מבתי המגורים ביישוב.

לפני כשבועיים הפלסטינים ירו אש ממקלעי נ"מ לעבר זיקים, ובצה"ל הגיבו בעשרות רקטות ממערך ההגנה האווירי "כיפת ברזל" וירה כ-20 מיירטים. למרות הביקורת שהייתה על האופן בו צה"ל הפעיל את סוללת כיפת ברזל, בצבא טענו כי הקליעים איימו לפגוע באזור זיקים ולכן הופעלה סוללת כיפת ברזל. הלילה הפתיע חמאס בירי של אותם פגזים אבל הסוללות לא פעלו ולפיכך אותם פגזי נ"מ נפלו במועצה האזורית שער הנגב ופגעו בבית.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: "הבה נתאחד בזיכרון של כל החיים שאבדו בשואה"
נתניהו ביד ושם במסר לאיראן: "אל תבחנו את נחישות ישראל"
כשהמעצמות רבות: גם בצה"ל צריכים להיערך לתקיפה אמריקנית בסוריה

קליעים פגעו בבית בשער הנגב. מערכת וואלה! NEWS
גג הבית שנפגע במועצת שער הנגב, הלילה/מערכת וואלה! NEWS

גורמים במערך ההגנה האווירי אמרו לוואלה! NEWS כי בצה"ל הורידו את רמת הרגישות של סוללות כיפת ברזל בכל הקשור לירי מקלעים ברצועת עזה בעקבות הירי באזור זיקים. מיקי רוזנפלד שבבית ביתו פגע הקליע אמר כי "התינוק היה בממ"ד וכולם התעוררו. הקליע חדר דרך הגג ונפל במקלחת. את הקליע לא מצאו זה עשה חור, כנראה שהקליע נמצא בתוך הגג. הבת שלי קצת לחוצה מזה". אופיר, בעלת הבית שנפגע מירי המקלעים אמרה,"אני בלחץ ועדיין מעכלת את מה שקרה".

צה"ל תקף הלילה באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר עמדות של חמאס בצפון רצועת עזה. תקיפת מטרות חמאס בוצעה בתגובה למטען שהופעל אמש סמוך לדחפור של צה"ל במהלך פעילות הנדסית באזור גדר הגבול ברצועת עזה, לא היו נפגעים בתקרית.

עוד באותו נושא

צה"ל תקף מטרות חמאס בעזה; קליעים פגעו בבית שער הנגב

לכתבה המלאה
קליעים פגעו בבית בשער הנגב. מערכת וואלה! NEWS
פגיעת הקליע בבית בשער הנגב, הלילה/מערכת וואלה! NEWS

לאחר תקיפת צה"ל בצפון רצועת עזה חוליית מחבלים ביצעה ירי מקלעים לעבר כלי טיס של חיל האוויר, לא נגרם לו נזק. מדובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר חיסל באמצעות כלי טיס את חוליית הירי. על פי דיווחים פלסטיניים מחמד חג'ילה נהרג בתקיפה.

מדובר צה"ל נמסר כי "רואה בארגון הטרור חמאס אחראי לכל אירוע המתרחש ברצועה וממנה, ולא יאפשר לארגון הטרור להפוך את מרחב הגדר למרחב עימות".
עוד נמסר כי "צה"ל יפעל באופן תקיף כנגד כל ניסיון לביצוע פיגועי טרור כנגד אזרחי ישראל או כוחות צה"ל הפועלים להגנתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully