וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקטטה: מנהלי המלון שבו הותקף מציל יזומנו לשימוע לקראת סגירתו

4.4.2018 / 12:20

במשטרה יבקשו לערוך שימוע למנהלי מלון "לאונרדו רויאל ריזורט" בשל העובדה כי לא נמסר כל דיווח בעקבות התקרית, שבה החליפו מציל ומבלים בבריכה מהלומות בעקבות ויכוח. מהנהלת המלון נמסר: "העובד נשלח להגיש תלונה במשטרה על פי הנהלים"

אתר רשמי

המשטרה צפויה לזמן את מנהלי המלון באילת, שבו פרצה אתמול קטטה בין מציל למבלים בבריכה, לשימוע ובירור נסיבות התקרית, כשעל הפרק גם סגירה אפשרית של המלון. גורמים במשטרה מתחו היום (רביעי) ביקורת חריפה על התנהלות מנהלי מלון "לאונרדו רויאל ריזורט", שלא הגישו תלונה על אלימות ולא דיווחו על הקטטה. רק אחרי צפייה בסרטון שהופץ בכלי התקשורת נכנסו חוקרי המשטרה לתמונה. מהנהלת המלון נמסר כי "העובד נשלח להגיש תלונה במשטרה על פי הנהלים".

בחקירת המשטרה את נסיבות הקטטה עלו עדויות סותרות באשר לנסיבות שהובילו אליה. לטענת עדי ראייה ששהו במקום התקרית החלה בסמוך לשעת סגירת הבריכה. "ביקשו מאנשים לצאת מהמים. המציל, בשנות ה-60 לחייו, דיבר לא יפה לאחת הבנות, אימא שלה שמעה את חילופי הדברים ביניהם".

אחד העדים הוסיף כי "האם החלה לתקוף את המציל ולהרביץ לו יחד עם אנשים נוספים. המציל התנצל וביקש סליחה ובכל זאת המשיכו להרביץ לו". המשתתפים בקטטה הנראים בסרטון טענו בחקירתם כי המציל כינה את הילדה "שמנה". לטענתם, הם צעקו עליו בתגובה, ולאחר מכן הוא החל להכותם ולדחוף אותם.

עוד בוואלה! NEWS:
סערת המכות באילת: ההנהלה ניסתה להשתיק, התנהלות המשטרה תמוהה
פרסום ראשון: המבקר לא יבדוק התנהלות נתניהו במשבר מבקשי המקלט
הורי התינוק שטבע במלון באשדוד: נעתור לבג"ץ נגד נתיחת גופתו

מכות באילת ב-3 באפריל 2018. צילום מסך
"המציל כינה את הילדה שמנה", המכים בסרטון/צילום מסך

משטרת אילת הנחתה בעבר לא פעם את קציני הביטחון (קב"טים) במלונות בעיר להודיע על כל אירוע ועבירה פלילית בתחומם. לפני חג הפסח ערכה המשטרה כנס לקב"טים בבתי המלון שבו חזרה על הנחיות אלו, ולמרות זאת המלון לא דיווח על הקטטה.

המעורבים בקטטה עוכבו לחקירה שבסיומה שוחררו הבוקר בתנאים מגבילים והורחקו מתחומי העיר. זאת, על אף שאיש מהם לא הגיש תלונה ולמרות שלא התקבל דיווח במשטרה בטרם פורסם הסרטון בכלי התקשורת. על פי ההודעה, המשטרה פתחה בחקירה ותעביר את החומרים ליחידת התביעות המשטרתית לצורך קבלת החלטה על המשך ההליך המשפטי במקרה.

מהנהלת מלון "לאונרדו רויאל ריזורט" נמסר אתמול כי "מדובר בוויכוח שיצא מכלל שליטה. אנו מוקיעים אלימות מכל סוג ומצרים על המקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • אילת
  • קטטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully