וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי התינוק שטבע במלון באשדוד: עתרו לבג"ץ נגד נתיחת גופתו

4.4.2018 / 11:20

לאחר שניסיונות בתיווך ארגון זק"א להגיע לפשרה עם הפרקליטות על בדיקה ללא נתיחה כשלו, הודיעו פרקליטי ההורים כי הגישו עתירה למניעתה. אתמול נעצרו ההורים בחשד לפלילים, בצל מחאות בציבור החרדי

עריכת וידאו:ניר חן

משפחתו של התינוק שטבע שלשום למוות בג'קוזי במלון באשדוד הודיעה היום (רביעי) כי עתרה לבג"ץ נגד נתיחת גופתו. זאת, לאחר שלא הצליחו להגיע להסכמה עם פרקליטות המדינה בתום דיונים ליליים, בתיווך המחלקה המשפטית של זק"א. עורכי הדין של הארגון יחד עם פרקליטי הוריו של התינוק ניסו להגיע לפשרה שבמסגרתה תיערך בדיקה מיקרוסקופית לגופתו, מבלי שתבוצע נתיחה ועל מנת למזער את הפגיעה בכבוד המת.

אתמול נעצרו ההורים ונחקרו בחשד לפלילים, לאחר שבית משפט השלום באשקלון אישר לבצע נתיחה שלאחר המוות בגופת בנם, בן חודש. סנגוריהם ערערו על ההחלטה ובית המשפט עיכב את ביצועה עד להחלטה בעניין. שלשום הורה בית המשפט לעכב את שחרור גופת התינוק לקבורה עד להחלטה הסופית בעניינו. בתוך כך חלה התפתחות בחקירה, שעל פרטיה המלאים הוטל צו איסור פרסום.

נציג זק"א: "ניתוח הגופה ודחיית הקבורה היא צער גדול לנשמה". אתר רשמי
שניר אלמליח, נציג ארגון זק"א המלווה את ההורים/אתר רשמי

בתוך כך הפגינו אמש עשרות חרדים קיצוניים בירושלים נגד הכוונה לערוך נתיחה שלאחר המוות לתינוק, שטבע במהלך נופש משפחתי במלון "מיאמי" באשדוד. במהלך ההפגנה בכיכר השבת בבירה, נעצרו כמה מפגינים בטענה שהפרו את הסדר במקום. הפגנות דומות התקיימו גם שלשום בעיר, במהלכם אף הבעירו כמה מפגינים פחי אשפה וחסמו כבישים.

תחקיר ראשוני שנערך לאחר טביעתו של התינוק העלה כי הוא שהה עם אמו בג'קוזי במלון, ומסיבה כלשהי נשמט מידיה ונפל למים. חובש איחוד הצלה אבי עמר סיפר כי כשהגיע לחדר המלון החל בביצוע פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ. החובשים המשיכו במאמצי ההחייאה תוך פינויו של התינוק לבית החולים במצב אנוש, שם נקבע מותו בהמשך.

(עדכון ראשון: 08:50)

עוד באותו נושא

הורי התינוק שטבע באשדוד נעצרו; בית המשפט הורה לנתח את הגופה

לכתבה המלאה
כמה מאות חרדים קיצוניים מפגינים במספר מוקדים: כיכר השבת, בר אילן ושבטי ישראל ובית שמש - נהר הירדן, 3 באפריל 2018. אמרי לוי סדן, מערכת וואלה! NEWS
מפגינים בירושלים מוחים נגד הכוונה לנתח את התינוק, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אמרי לוי סדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully