וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 פגישות על פוליגמיה, 30 על גזענות: יומן מנכ"לית משרד המשפטים נחשף

1.4.2018 / 22:41

משרד המשפטים פרסם את יומנה של עו"ד אמי פלמור עקבות בקשה שהגישה עמותת "הצלחה". היומן חושף באופן מוגבל את סדר היום של פלמור שעוסק בנושאים שונים, בהם מלחמה בפוליגמיה, וקידום עובדים צעירים בשורות משרדה

צלמים זמניים מורשים

משרד המשפטים פרסם היום (ראשון) את יומן הפגישות של מנכ"לית המשרד, עו"ד אמי פלמור, זאת בעקבות בקשת חופש מידע שהגישה עמותת "הצלחה". היומן שהגיע לידי וואלה!NEWS את לו"ז המנכ"לית בחודשים אפריל-דצמבר 2017, וזאת משום שהלו"ז לרבעון הראשון של השנה שעברה כבר פורסם באתר משרד המשפטים.

היומן חושף באופן מוגבל את סדר היום של פלמור, שכן פעמים רבות נכתב עם מי נפגשה המנכ"לית, אך לא צוין נושא הפגישה. כך, למשל, ביומן ישנן 12 פגישות עבודה עם פרקליט המדינה שי ניצן, שלא ניתן לדעת במה עסקו. ובכל זאת, היומן כן מספק הצצה לסדר העדיפויות של המנכ"לית.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו לטורקיה: "מפציצה אזרחים"; ארדואן: ישראל מדינת טרור
צה"ל לתושבי עזה: "לא נחזיר את גופות המחבלים עד להשבת חיילינו"
תא''ל אביחי רונצקי, הרב הצבאי הראשי לשעבר, הלך לעולמו בגיל 66

עו"ד אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים. ראש העין, 8 בפברואר 2016. ראובן קסטרו
היומן נחשף באופן מוגבל. מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור/ראובן קסטרו

מעבר לעניינים הנוגעים לניהול המשרד - כמו הערכות עובדים או אישור תוכניות עבודה - הנושא הבולט ביותר ביומנה של פלמור הוא המאבק בפוליגמיה. בינואר 2017 הוקם מתוקף החלטת ממשלה צוות בין-משרדי לטיפול בתופעה, שבראשו עומדת פלמור. בהתאם לכך, ביומנה רשומים לא פחות מ-60 אירועים שקשורים לנושא: פגישות עבודה של הצוות הבינמשרדי, פגישות הכנה, סיורים ועוד.

מזהות המשתתפים בפגישות ניתן לפעמים להסיק גם על התוכן. כך, באחת מהפגישות בנושא הפוליגמיה השתתף גם מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, ובפגישות אחרות השתתף מנהל בתי הדין השרעיים, הקאדי איאד זחאלקה, שחבר גם הוא בצוות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

30 פגישות הוקדשו לנושא המאבק בגזענות

נושא נוסף שבו משקיעה פלמור זמן רב הוא המאבק בגזענות, וביומן שלה ניתן למצוא כ-30 אירועים שקשורים בנושא. למשל, ב-28 בדצמבר האחרון השתתפה בישיבה בנושא "האסטרטגיה של תיאום המאבק בגזענות", בהשתתפות גורמים מקצועיים ממשרד המשפטים ומלשכת השרה, איילת שקד. פלמור גם קיימה לא פחות משמונה פגישות עבודה עם מנהל היחידה לתיאום המאבק בגזענות במשרד המשפטים, עו"ד אווקה זנה. היחידה הוקמה בעקבות המלצות צוות הבין-משרדי למאבק בגזענות, שהגיש את מסקנותיו ב-2016, וגם בראשו עמדה פלמור.

תכנית "פורום משפיעים" של משרד המשפטים, שאותה יזמה פלמור, גוזלת גם כן נתח נכבד מזמנה. מדובר בתוכנית מנהיגות לעובדים צעירים במשרד שנבחרו במיוחד להשתתף בה. ביומן מופיעים יותר משלושים אירועים שקשורים בתוכנית בהם השתתפה פלמור, החל מראיונות לעובדי המשרדים שמבקשים לקחת חלק בתכנית, דרך פגישות עבודה עם גורמים שונים, וכלה בהשתתפות במפגשים ובתכנים של הפורום.

עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת הצלחה, שהביאה לחשיפת היומנים, אמר לוואלה!NEWS: "מעיון ביומנה של פלמור, ולא בפעם הראשונה, מתגבש רושם של מנהלת מקצועית בעלת סדר יום עמוס, הפועלת לקידום מגוון נושאים שהיא רואה כבעלי חשיבות יתרה לעבודת המשרד והמערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully